FF Boulevard #2

Ik kijk wel eens op de teen mom subreddit, en helaas hebben ze nog meer dieren en zijn ze van plan er nog meer aan te schaffen. Deze man is echt compleet gestoord en gevaarlijk, ik maak me ook zorgen om het welzijn van de kinderen die bij hen wonen.

1 like

Volgensmij houden Ronnie en famke ons toch echt voor de gek op haar instagram staat ie weer in een filmpje en ligt ie in bed
Kan geen foto hier plaatsen

2 likes

Ik heb het ook gezien ja, typisch. Zou dat echt? Om relevant te blijven?

1 like

Zou me echt niks verbazen. En het ergste is, het houdt me ook nog bezig hahahaha

3 likes

Ik dacht bij het filmpje al oh valt allemaal wel mee ja… En dan zie ik foto van dat meisje en dan denk ik heh? Dat meisje heeft geen eens een verwonding? :neutral_face: Wat een mongool is David toch ook.

9 likes

Filmpje is er nu weer afgehaald… Kunnen ze niet gewoon even vertellen wat er allemaal aan de hand is, ben zo nieuwsgierig.

Ik dachr precies hetzelfde. Dat hondje heeft haar gewoon gewaarschuwd en ik debk geschampt ofzo met zijn tanden. Mijn overleden hond deed precies hetzelfde als die iets niet fijn vond. Snap gewoon niet dat ze dat kind dan laten zitten als je hond zo reageert…

Sowieso is het toch algemeen bekend dat huisdieren onvoorspelbaar kunnen zijn.

1 like

Nu komt hij ook weer voor in haar instastory…

Ja irritant he, eerst zeggen dat het uit is en dan dit… zeg dan niets!

Dan lijken die tits iets groter denk ik, optisch

Wie is deze droeftoeter? Las gister over hem in de metro en ik kon alleen maar denken ???

Echt welkom in de 21e eeuw, waar we elke staatsmalloot een podium bieden en ze vanaf onze bank gadeslaan

Manmanman deze maatschappij gaat helemaal de verkeerde kant op, onredbaar

1 like

Wat leuk dat Dotan tegenwoordig voor het AD schrijft.

140 likes

:rofl::rofl:

1 like

Famke heeft wéét een filmpje van/met Ronnie op haar insta verhaal. Ben hier ook veel te nieuwsgierig voor. Misschien zijn ze nog gewoon vrienden.

1 like

Is alweer weg zeker, zie het nergens meer?

Ja ze heeft het weer verwijderd zie ik.

Maar dat had ik al verwacht vanmiddag dus hier een screenshot

31 likes

Volgens mij gieren zij zich dood door de media aandacht en trekken ze beide aan het langste eind

2 likes

En wie zit er nog op hem te wachten, denk ik dan. Hij heeft voor mij in ieder geval 0 gunfactor.
Maar ja, over smaak valt niet te twisten. :raised_hands:t3:
NMSMVPE