FF Boulevard #2

:nauseated_face:
Hoe kun je nu een hond dood maken

3 likes

Jezus hoe dan? Het is ook nog een klein hondje die je in principe de baas zou moeten kunnen. Als het nou een pitbull was die zich vast had gebeten in iemand zou ik het nog enigszins begrijpen. Maar er staat alleen dat hij te keer ging? Te keer als in wat? Blaffen?

4 likes

Die vent spoort gewoon echt niet maar dat was al langer duidelijk.

2 likes

En over twee dagen komt Jenelle weer met een post waarin ze alles bagatelliseert en David neerzet als een fantastische vader. Meid meid meid elke keer die verkeerde mannen in je leven… arme kinderen.

4 likes

Confederate flags hi ha ho

10 likes

Trouwens, ik vind RTL ook echt smakeloos hoor, met die ‘OMG!!’
Alsof het geschreven is door een 15-jarige insta tiener

3 likes

Ros vertelde vanavond aan 6 Inside dat ze in verwachting is van een jongetje en dat ze niet veel mag zeggen over de verwekker. ,Wegens privé-omstandigheden van Ronnie kan ik daar geen duidelijke ja op geven. Ik hoop dat jullie dat snappen’’, benadrukte ze in eerste instantie wat geheimzinnig. En passant bevestigde ze dat Flex ‘inderdaad de vader is van het kindje’.

oke meid

14 likes

David heeft een filmpje gepost waarop die puppy uithaalt naar die baby. Echt, die man moet lekker naar de gevangenis een keer. Let op met dieren bij je kleine kinderen en leer ze dat ze er bij uit de buurt moeten blijven! Leer ze er mee omgaan, op een normale manier, met respect voor de hond. En schiet gvd je eigen dier niet dood, volgende keer een kind dat daar rondloopt? Of Jenelle? Wanneer leert dit meisje het eindelijk eens en pakt al die kinderen en gaat weg.

1 like

Het zal haar vast flink wat volgers hebben opgeleverd

1 like

Hij ziet er ook echt eng uit tegenwoordig.

1 like

Maar op zich zie je al hoe dat meisje (totaal onschuldig bedoelt) boven dat beestje bengelt en die helemaal naar beneden gaat met de oortjes naar achteren. Die hond is bang en die vent “good girl blabla”.

Agressie van dieren naar kids valt absoluut niet goed de te praten, maar als je beide in huis hebt hoor je zelf en je kind in eerste plaats te leren hoe je omgaat met dieren.

Even los van dat je huisdier vermoorden sowieso een extreme ‘oplossing’ is. Nu ik dit typ besef ik pas hoe extreem dit is :cry:

3 likes

Inderdaad, de lichaamstaal van de hond geeft al aan dat het meisje niet dichterbij had moeten komen. In plaats van het meisje te corrigeren of te waarschuwen, zegt hij “good girl”. In de tekst van het artikel van AD (waar ik het filmpje zag) staat dat de hond ‘onverwachts aanviel’ maar ik vind het niet onverwachts. Dat hij vervolgens de hond vermoord heeft - ik heb er geen woorden voor. :pensive:

3 likes

Ja en hij leek haast wel aan te sturen op zoiets? Wie stimuleert z’n kind nou d’r gezicht in dat van die hond drukken? Sowieso, maar helemaal als je ziet dat die hond angstig is/het vervelend vindt. Mafkees.

Vraag me gezien zijn gestoordheid zelfs af hoe toevallig het is dat ie dit net filmde. Zou me niet eens verbazen dat ie dit bewust deed zodat ie zich hiermee zou kunnen “verantwoorden” voor z’n vervolgactie.

Superzielig iig! :sob:

1 like

Volgens mij heeft die hond haar ook amper geraakt? Als je kijkt naar die foto van haar ‘verwonding’ (naar rechts swipen)

3 likes

I dont give a damn what animal bites my baby on the face… whether it be your dog or mine, a dog is a dog and I dont put up with that shit at all. I’m all about protecting my family, it is my lifes mission. Some people are worth killing or dying for and my family means that much to me. You can hate me all you want but this isnt the first time the dog bit Ensley aggressively. The only person that can judge weather or not a animal is a danger to MY CHILD is ME

Waarom laat je je hond dan nog bij je kind als het al eerder is gebeurd. Idioot.

7 likes

Nou ja ik druk mn hoofd ook wel eens tegen mn kat aan (biecht, maar she’s so fluffy) maar ik weet wel wanneer ze in de mood is of niet en krijg dus ook wel eens een pets haha :woman_shrugging:

Het is zoo belangrijk om een dier te “lezen” en te begrijpen. Want dat kind snapt er niets van natuurlijk, zolang je hem/haar dat niet leert wanneer het wel of niet kan. Bovendien als ik alle die gekke shit lees over hem is het niet echt een veilige omgeving, dus zo’n hond wordt daar ook door gevormd. En dat hondje is nu dood en een kind in d’r gezicht gebeten (toch?). Een verlies in elk opzicht lijkt mij.

4 likes

Ja, ik bedoel ook wat jij typt toch. Leer ze met elkaar omgaan en daarmee vermijdt je voor het grootste deel dit soort problemen.

1 like

Ja maar dat bedoel ik er ook mee dus, zeg niet dat niemand ooit z’n gezicht bij z’n huisdier mag hebben :wink: Maar een kind kan dat nog niet inschatten en hij stimuleert het juist om te doen terwijl hij dondersgoed de blik en lichaamstaal vd hond ziet.

En nee volgens mij hapte die hond alleen en is ze niet daadwerkelijk gebeten. Mede daardoor twijfel ik ook wat aan de toevalligheid van het opnemen van dit filmpje. Denk indd dat die hond al vaker hard aangepakt is en zou me niks verbazen dat dit ter rechtvaardiging is opgenomen terwijl ie dit plan wellicht al had. Is ie gestoord genoeg voor iig.

Nja, hoop dat die kinderen daar eindelijk uit huis worden gehaald iig.

1 like

Ik kan me echt niet voorstellen dat je je eigen hond dood schiet. In je tuin… echt mindblowing.

2 likes

In Nederland is dit toch ook gewoon strafbaar? Daar hebben we de dierenpolitie toch voor?

Ik weet niet, als je al zo gemakkelijk een dier (nota bene je eigen huisdier) kan doodschieten, hoe gemakkelijk knal je dan een mens neer? Idioot.

Ik hoop dat ie ervoor gestraft wordt. Weet iemand hoe dat zit in de VS?

2 likes