FF Boulevard #2

Even tussendoor maar soms zie ik dit in een topic staan, in verschillende trouwens. Wat is dit? Staat het ergens voor?

1 like

Niet Mijn Smaak Maar Veel Plezier Ermee

Stamt uit de shoplogtijd op EGF

7 likes

Had het moeten weten maar kon het maar niet plaatsen. Thanks! :relaxed:

1 like

Kut ik heb je per ongeluk geflagged :sweat_smile:
Ik meende het niet! Het is niet omdat ik bang ben voor gingers of zo

3 likes

Oooohh gelukkig!

Oh, ik vind dit echt totaal niet lullig eigenlijk.
Waarom zou je niet mogen zeggen dat je iets niet mooi vindt? Vooral als iemand zelf iets post…we hoeven toch niet allemaal hetzelfde te vinden?

Kan hij weer zn eigen platen opkopen…

9 likes

ehhh tl:dr

6 likes

Samenvatting
Gordon wil weer gaan zingen

5 likes

De hemel staat ons bij

8 likes

Ik vind dat ook niet onaardig

1 like

Waar is die sneer naar z’n collega’s nu weer voor nodig? Hou het gewoon bij jezelf.

8 likes

Mijn eerste gedachte was: ā€˜goh, weer zo’n wannabe celebrity die een zangcarriĆØre wil beginnen :roll_eyes:’
Maar toen bedacht ik me dat hij natuurlijk al een weergaloze zangcarriere heeft gehad (maar serieus, never nooit meer staat nog steeds in m’n favorieten :heart:). Alles wat ie daarna heeft gedaan heeft het nogal overschaduwd haha

3 likes

Ja, de tijd met re-play is prima maar al dat andere… :expressionless:

Het is wel duidelijk dat hij z’n boek niet zelf geschreven heeft

13 likes

Eens. Ik volg hem verder via geen enkel kanaal maar zie hem nu ineens overal voorbij komen aangezien hij 2309 dingen per dag post over zijn rehab en herstel. Echt ontzettend knap van hem maar ik krijg altijd zo’n naar gevoel bij mensen die dit soort dingen posten en ook vooral die hoeveelheid. Echt schaamteloos vissen naar veren in je reet.

Wat heeft zij allemaal aan haar gezicht lopen doen?
Dit is echt zo zonde.

5 likes

Het wordt steeds meer een Michael/Latoya neusje hĆØ? Zonde.

5 likes

Gordon en zich zelf bijzonder belangrijk en interessant vinden is op zich geen nieuwe combo toch?

6 likes

JIJ HEBT DAT LETTERTYPE

82 likes