Even tussendoor maar soms zie ik dit in een topic staan, in verschillende trouwens. Wat is dit? Staat het ergens voor?
Niet Mijn Smaak Maar Veel Plezier Ermee
Stamt uit de shoplogtijd op EGF
Had het moeten weten maar kon het maar niet plaatsen. Thanks!
Kut ik heb je per ongeluk geflagged
Ik meende het niet! Het is niet omdat ik bang ben voor gingers of zo
Oooohh gelukkig!
Oh, ik vind dit echt totaal niet lullig eigenlijk.
Waarom zou je niet mogen zeggen dat je iets niet mooi vindt? Vooral als iemand zelf iets postā¦we hoeven toch niet allemaal hetzelfde te vinden?
ehhh tl:dr
Samenvatting
Gordon wil weer gaan zingen
De hemel staat ons bij
Ik vind dat ook niet onaardig
Waar is die sneer naar zān collegaās nu weer voor nodig? Hou het gewoon bij jezelf.
Mijn eerste gedachte was: āgoh, weer zoān wannabe celebrity die een zangcarriĆØre wil beginnen ā
Maar toen bedacht ik me dat hij natuurlijk al een weergaloze zangcarriere heeft gehad (maar serieus, never nooit meer staat nog steeds in mān favorieten ). Alles wat ie daarna heeft gedaan heeft het nogal overschaduwd haha
Ja, de tijd met re-play is prima maar al dat andereā¦
Het is wel duidelijk dat hij zān boek niet zelf geschreven heeft
Eens. Ik volg hem verder via geen enkel kanaal maar zie hem nu ineens overal voorbij komen aangezien hij 2309 dingen per dag post over zijn rehab en herstel. Echt ontzettend knap van hem maar ik krijg altijd zoān naar gevoel bij mensen die dit soort dingen posten en ook vooral die hoeveelheid. Echt schaamteloos vissen naar veren in je reet.
Het wordt steeds meer een Michael/Latoya neusje hĆØ? Zonde.
Gordon en zich zelf bijzonder belangrijk en interessant vinden is op zich geen nieuwe combo toch?
JIJ HEBT DAT LETTERTYPE