Samenvatting
Gordon wil weer gaan zingen
De hemel staat ons bij
Ik vind dat ook niet onaardig
Waar is die sneer naar zân collegaâs nu weer voor nodig? Hou het gewoon bij jezelf.
Mijn eerste gedachte was: âgoh, weer zoân wannabe celebrity die een zangcarrière wil beginnen
â
Maar toen bedacht ik me dat hij natuurlijk al een weergaloze zangcarriere heeft gehad (maar serieus, never nooit meer staat nog steeds in mân favorieten
). Alles wat ie daarna heeft gedaan heeft het nogal overschaduwd haha
Ja, de tijd met re-play is prima maar al dat andere⌠
Het is wel duidelijk dat hij zân boek niet zelf geschreven heeft
Eens. Ik volg hem verder via geen enkel kanaal maar zie hem nu ineens overal voorbij komen aangezien hij 2309 dingen per dag post over zijn rehab en herstel. Echt ontzettend knap van hem maar ik krijg altijd zoân naar gevoel bij mensen die dit soort dingen posten en ook vooral die hoeveelheid. Echt schaamteloos vissen naar veren in je reet.
Het wordt steeds meer een Michael/Latoya neusje hè? Zonde.
Gordon en zich zelf bijzonder belangrijk en interessant vinden is op zich geen nieuwe combo toch?
JIJ HEBT DAT LETTERTYPE
Wat verrassend dat Gordon toch weer gaat zing en, NOT. Eerst groots afscheid nemen van zân zangcarrière, was toen al te verwachten dat hij het er niet bij zou laten. O wat moet het volk blij zijn dat Gordon ons zijn stemgeluid weer laat horen.
Ik vond dit dus ook al in die video âdrunk getting ready with usâ ofzo met Kylie, het is bijna beangstigend hoe weinig zij nog op zichzelf lijkt
ze lijkt wel steeds meer up haar moeder
Ja, dat wilde ik ook zeggen, echt een kopie. Nu alleen nog een zwart kort kapsel.
Hoe is het mogelijk dat iemand de hele wereld zo om zichzelf wil laten draaien. Eerst inderdaad met veel heisa en tranen afscheid nemen, alsof hij nooit meer zou zingen. Vervolgens wil hij een comeback?! Ik ben benieuwd met hoeveel bombarie hij terug gaat komen als zanger.
en dat hij het dan ook gelijk weer goedmaakt met LA the voices.
Haha, Gordon had het eigenlijk bij zijn vertrek een paar jaar geleden al aangekondigd.