FF Boulevard #2

Beetje raar om dat zo te noemen maar zoals de rest al zei hij is biseksueel.

27 likes

De ClintonS? Waar heb je dat gelezen?

Huh ik dacht dat het gewoon een gangbare en vriendelijke term was om te zeggen dat een man op mannen valt.

Ik vind het vreemd, je kan ook gewoon zo zeggen dat hij bi of homo is, daar hoef je niet een ‘code’ voor te verzinnen

44 likes

Wat is er niet vriendelijk aan het woord bi dan?

2 likes

Hahaha is dit de jaren 50?
Ik vind het wel lief dat je het zo zegt hoor, maar we praten hier ook openlijk over poep en seks (niet in die combinatie denk ik) dus je mag het gewoon bij zn naam noemen

3 likes

Mag hoor, kom maar naar het kinktopic!

3 likes

Nah, ik heb met beide niks :joy:

1 like

Vergelijk je nu homoseksualiteit of biseksualiteit met ‘poep en seks’ :stuck_out_tongue:

6 likes

Oh jee, dat was inderdaad erg fout geformuleerd :see_no_evil:

Ik gebruik deze uitdrukking nog wel eens als grapje, refererend naar het filmpje. Maar volgens mij zijn zulke ontwijkende benamingen niet meer nodig, nee. (Als ze dat ooit al waren)

1 like

Jeetje ik bedoelde er niets slechts mee hoor, de gutmensch is wel flink vertegenwoordigd hier :crazy_face:

5 likes

Volgens mij weet iedereen dat wel. Maar je geeft aan dat je dacht dat het normaal was om zulke bewoordingen te gebruiken, maar daar zijn sommigen het gewoon niet helemaal mee eens. No biggie. Misschien kun je er wat mee!

1 like

“Ik bedoelde er niks mee dat ik je een spleetoog noemde, hoor”. Dat is niet echt hoe het werkt.

13 likes

Niet bepaald een eerlijke vergelijking want er zit geen enkele negatieve connotatie aan ‘van de club’ zijn. Maargoed, dit is de ik-ben-politiek-correcter-dan-jij-discussie die ik voortdurend hier op het forum gevoerd zie worden en ik vind het wel goed zo!

23 likes

Nou, nee hoor. Maar als lid van de lgbtq vind ik dat ik me mag uitspreken tegen rare eufemismes (iedereen overigens). Maar ga vooral door ermee dat soort termen te gebruiken.

6 likes

Het is schijnbaar een club :).

Dit slaat echt helemaal nergens op.

24 likes

Waarom zou je die termen zelf ook gebruiken als het je zo irriteert?

Pff hou op hoor. “Van de club” is net zou fout als “van de andere kant”.

I.p.v. “van de club” had diegene beter “van de lgbtq community” kunnen zeggen.

8 likes