Een neutrale gezichtsstand is een balans tussen spieren die omhoog trekken en omlaag trekken. Hoewel het voelt alsof alles ontspannen is. Dus je zou bij botox de spieren ontspannen die naar beneden trekken rond je ogen, voorhoofd, zodat de spieren naar boven ‘winnen’.
@crazyplantlady dit dus. En bij mij is het dus dat ik juist boos kijk/frons en daarmee m’n wenkbrauwen nog meer omlaag ‘duw’ als het ware.
En bij botox in de fronsrimpel* gaat er ook in die spiertjes boven de wenkbrauw botox, waardoor het meer ontspant. Het scheelt bij mij zoveel in focus en hoofdpijn (van bijna elke dag naar bijna nooit).
*ik heb niet eens zo’n hele erge frons dus, het is bij mij met name spanning daar.
Hahaha, ik wil later Dennis van der Geest als ambtenaar op mijn huwelijk
haha omg ik was een keer op een bruiloft met een bn’er als babs, was echt genant toen de naam van de bruid keer na keer verkeerd werd uitgesproken.
het was…
Ik was laatst op de bruiloft van vrienden, en toen zei de (gewone) babs de tweede naam van de bruidegom consequent verkeerd. Ook gewoon niet hoe het er stond. Het was plaatsvervangend gênant
Waar vind je die (belachelijke) prijzen?
Belachelijk. Do (geloof ik?) of een andere blonde zei dat ook haar schoorsteentje moest roken en zij kost €3000.
Joh ik doe dat ook wel 1x per maand voor €3000 hoor, dan rookt m’n schoorsteen echt goed genoeg.
HAHAHA heeft ze geen optredens meer waardoor ze haar dure energierekening en slurpauto kan betalen ofzo? Mehh schandalig gewoon die prijzen
Ik zou dit ook wel willen doen. Smeer ik meteen huwelijksvoorwaarden aan. Dubbel cash.
Grives voorlopig uit Belgische cel https://www.telegraaf.nl/nieuws/1849845226/grives-voorlopig-uit-belgische-cel/?utm_source=whatsapp
Mijn broer en schoonzusje hadden toen voor de grap geïnformeerd bij Dirk Zeelenberg en die C-lister kost gewoon 3500 hahaha wtf
Maar even voor mijn eigen beeldvorming: hoeveel betaal je normaal gesproken voor een babs?
Als je gewoon iemand van het gemeentehuis kiest kost het je niets extra’s (dacht ik, is alweer 4 jaar geleden ;)…)
Ik zie het al helemaal voor me dat Martien Meiland dit ook gaat doen in de toekomst haha, denk wel dat hij dat heel leuk zou doen en dat veel mensen hem zouden kiezen
Aah oke. Doen ze voor dat geld dan ook een gezellig stukje of een dansje ofzo?
Paar honderd volgend mij.
Ik ben niet Dirk (of zijn partner) maar heb hem wel eens gezien op een bruiloft en was echt heel leuk haha
Onze huwelijksceremonie (in 2014) kostte volgens mij tussen de 300 en 400 euro, maar daar zit de trouwambtenaar bij inbegrepen. In mijn gemeente kon je toen voor iets meer dan 100 euro zelf iemand eenmalig benoemen tot babs (een vriend, familielid of bekende).