Ik doelde niet op zijn op zijn instagram, maar op zijn eventuele comeback in het algemeen. Of bedoel je wat anders?
Ik vind/vond dit wel echt een heeele leuke
Ja weet ik, maar ik vind deze versie oprecht leuk!
Ruzie maken met haar ex en Sylvie Meis
Het is niet toegestaan Gordon te bespreken zonder dit nummer volledig te luisteren (de laatste 30 seconden zijn iconisch)
Ja nu voelt iedereen die ooit onaardig over Gordon is geweest zich knap lullig hĆØ!
WƔt een talent.
Wow. Wat heeft hij daar zijn uhmm gevoel goed in kwijt gekund zegā¦
Deze gaat op repeat t/m 5 december
Mān nieuwe decemberfavoriet. Thanks voor het delen
Geen fan ofzo maar als Gordon aan zān stem wil werken, zijn passie en als het hem lukt die te herstellen dan is dat toch alleen maar fijn voor hem? Als een topsporter zijn talent kwijt raakt door een blessure is dat toch alleen maar verdrietig. Ik snap de haat niet zo.
En dat hij daarbij ook meteen weer andere mensen de grond in moet stampen.
Precies dit in combinatie met zijn afscheid waarbij hij deed alsof het een groot verlies voor de mensheid was.
En toch heb ik niet zoān moeite met hem
deze staat op de playlist van sinterklaasliedjes van jumbo supermarkten⦠geen grap .
Nicki Minaj gaat met pensioen omdat ze zich wil focussen op het krijgen van een gezin. Verfrissend in Hollywood.
Wat een verschrikking
Dat ik dit nog mee mag maken.
Lolll ze zitten nu bij Beau. Toevallig net na de Opposites
Ja verbaast mij ook. Ik vind Frans altijd zoān lul maar valt nu wel mee
Ik vind hun liedjes ook zoveel leuker dan de drank en drugs nrās van lil kleine en de andere bekende rappers.
Leuk dat ze ook een nieuwe versie hebben gemaakt van āhet land vanā .