FF Boulevard #2

Dotan schmotan

1 like

Ja en hij komt terug met het verhaal dat hĆ­j het zo zwaar heeft gehadšŸ˜’

Misschien wat bitter, maar naar mijn idee gaat het zo:

• Dotan komt terug, heeft een nieuw album
    Dotan: ā€œIk heb het heel zwaar gehad hoor, ik ben homoā€
  • Verschijnen meerdere kritische artikelen over hem
    Dotan: ā€œOh en hier is m’n nieuwe grote liefdeā€
6 likes

Oftewel AndrƩ vindt het wel chill om vrijheid/blijheid te hebben, maar ook wel fijn om af en toe terug te gaan naar de liefhebbende armen/zorgzaamheid van Monique dus ze houden het lekker ~vaag~

59 likes

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.

2 likes

Wanneer begint dat tv programma van hem weer? Meen me te herinneren dat ze vorige keer ook allerlei drama hadden en ik echt zo’n ā€˜alles voor tv’ vibe er bij kreeg…

Zijn concert is in oktober.

1 like

:thinking: ik weet niet hoor. Vorige keer was het ook vlak voor dat concert toch? Dat hij een paar weken naar een hotel ging.

2 likes

Leuk ook voor dat kind dat je ouders dan wel bij elkaar zijn, dan niet, dan wel en dan weer niet.

Nou echt he

Ik heb recente foto’s van Rihanna gezien en volgens mij is ze zwanger, althans, daar lijkt het erg op

rihanna-350x350

1 like

Alle gossip sites gaan ook los zie ik. Blijkbaar zei Rihanna in een interview iets over ā€˜giving birth’.

:musical_score: showstoppin we show show stoppin
That’s how we keep it poppin’
Make sure that bass knockin’

21 likes

Omg zij die toch van danity Kane (herken alleen haar naam)

2 likes

Kom er nu ook achter dat ze een relatie heeft gehad met Pauly D

7 likes

Maar wel alleen als ik hem van tevoren mag dwingen om te douchen en zijn haar te wassen, ik wil niet in die vieze haarlakbende vastplakken.

7 likes

Ik mis dit soort muziek

2 likes

Alleen als manier om dichter bij Vinnie te komen :heart:

3 likes

Holy fuck die insta showt nog ergere fotos. Wat erg. Ik was vroeger fan van haar in danity kane. Wow echt alles is versleuteld, zo zonde

2 likes

Wow maar echt heftig, heel haar proporties van haar gezicht zijn fucked up? :thinking:die grote lippen en mini kin?

Ik weet dat ik nota bene in dit topic over mijn eigen fillers heb gepost deze week, maar ik vind deze vormen van plastische chirurgie (de mate waarin mensen het doen en zóveel mensen die het doen) wel echt zorgelijk hoor. :grimacing:

Het is dat haar naam er bij staat anders had ik het echt niet geweten. God wat ziet ze er uit, vind dit echt niet mooi

1 like