FF Boulevard #2

Haha vind het ook slecht te geloven inderdaad, wat @Motherofdragons ook zegt waarom zou een hacker alleen dit gaan liken… Goed verhaal Wendy :roll_eyes:

9FFB2E53-1E49-4EA1-B704-A31D69F0073B

7 likes

Het is nu ook rtl boulevard. Ze zegt ook dat aantal mensen haar inlog gegevens hebben. Kan bijv. een werknemer oid vergeten uit te loggen en alles geliked onder haar account.

Maar denk zelf dat ze er onderuit probeert te komen.

3 likes

Zag het net ja, denk ook dat ze een excuus zoekt omdat ze ‘betrapt’ is.

6 likes

Dit smoesje gebruikte toch iedere 11 jarige op MSN?

‘Ik haAat JoUu!!’
‘Ohh sorry dat was mijn zusje!!!’

‘Wil je verkering met me??’
’Omg nee’
‘Hahahah dat was ik ook echt niet was me broer hahahAhHaH’

64 likes

‘Ik HAAT jouuu!1!!’
‘Ohh sorry, mijn kat liep over het toetsenbord.’

Okee hahaha

30 likes

Ik deed altijd:
‘Ik ga ff wat drinken halen, tot zo!
‘Yo’
insert ongemakkelijke vraag
‘Haha ik ben weer terug, denk dat dit mn broertje was haha sorry, maar alles goed??’

65 likes

Hahaha ja heerlijk met een lijntje en een wijntje op de bank :clinking_glasses:

20 likes

Misschien weten we eindelijk wie de blonde moeder was!

6 likes

Het was haar hacker!

66 likes

haha je gram halen is natuurlijk wel een normale uitdrukking, alhoewel misschien wat ouderwets (ik vind m wel mooi…). Maar in de context is het hilarisch. Als ze dit bewust heeft gezegd, vind ik dat wel een +1 voor Wendy. Of nee, doe maar +2, een voor een slim woordspelletje en 1 voor zelfspot :+1:

Maar ik denk dat het niet zo zit.

11 likes

Dat was iemand met jonge kinderen op haar arm. Ik verdenk nog steeds Nicolette van Dam. :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Kinderen zelfs :scream:

Als ik het me goed herinner heeft ze dit bewust gezegd! In de podcast van Ruud de Wild. Geen idee of dat in dat artikel staat, maar daar heb ik het haar horen zeggen.

Weet iemand wat hier gebeurd is? Vind het vergelijkbaar met Josh een paar jaar terug. Oprecht wel geïnteresseerd want lijkt me niet een simpele ooglidcorrectie ofwel?

1 like

Zal ook voor een groot deel de hoek van de foto, wenkbrauwen en shaping van haar gezicht zijn

4 likes

Denk ook de hoek ja, ik heb ook hooded eyelids en meestal zie ik eruit als de bovenste foto, maar als ik m’n gezicht ontspan en een foto van bovenhoek neem kan ik ook ‘oogleden’ hebben

Ik heb ook hooded eyes, en de ene dag is het erger dan de andere. Als ik moe ben heb ik het bijv heel erg.

Volgens mij is dat wel een ooglidcorrectie hoor! Al zal ze met de tweede foto haar wenkbrauwen wel iets hebben opgetrokken. Haar gezichtsvorm is denk ik door de jaren. Dat heb ik zelf ook, is vrij normaal door ouder worden

1 like

Nikkie Plessen?

Als ik dit zo naast elkaar zie, vind ik Chantal echt met de jaren steeds knapper worden!

6 likes