FF Boulevard #2

Nee, ik bedoel meer ondanks dat ik zelf dus botox en fillers heb (overigens alleen browlift icm frons ivm hoofdpijn en traangootjes), zou ik er nooit te makkelijk over praten. Of zeggen van “joh moet je lekker doen”. Ik herken de opmerking @Blauwra wel dat mensen doen alsof het zoiets is als een kapper. Maar dat is natuurlijk niet zo.

Ook waak ik erg voor het meer, meer, meer. Zo zou ik ook ergens nu ook wel mn kraaienpootjes en tipje van m’n neus willen doen. Maar dat is gewoonweg echt niet nodig en puur cosmetisch/esthetisch, dus daarom doe ik het ook niet. Maar met positief resultaat, is de stap naar nog meer wel snelle gezet.

1 like

Ja ik kan me best voorstellen dat het verslavend is. Fillertje hier, botox daar. Je krijgt complimenten dat je er zo uitgerust uitziet en het kost je maar een half uur.

1 like

Niet om dramatisch te lopen doen, maar die fillers in mijn frons hebben m’n leven echt ten positieve veranderd. Die groef was zo diep als de Grand Canyon. Ik kan je niet vertellen hoe vaak ik moest horen hoe moe en/of boos ik er uit zag. Daar werd ik dus wel oprecht moe en boos van.

Toch heb ik nergens de behoefte om meer te laten “verbouwen”, al ben ik het zeer zeker met je eens dat daar het gevaar van dergelijke (relatief) laagdrempelige behandelingen ligt.

4 likes

Wat ik me dus afvraag… Ik moet altijd m’n wenkbrauwen omhoog houden zodat ik niet zulke hooded eyes heb. Dat doe ik onbewust altijd, als ik 100% ontspan kijk ik heel boos. Maar als ik daar botox in zou doen, dan ontspant het toch constant en dan zou ik dus heel boos kijken en m’n wenkbrauwen heel laag hebben? Of hoe werkt dat bij jou?

Een neutrale gezichtsstand is een balans tussen spieren die omhoog trekken en omlaag trekken. Hoewel het voelt alsof alles ontspannen is. Dus je zou bij botox de spieren ontspannen die naar beneden trekken rond je ogen, voorhoofd, zodat de spieren naar boven ‘winnen’.

Ik heb dit ook! Daardoor heb ik ook een dikke rimpel in mn voorhoofd

@crazyplantlady dit dus. En bij mij is het dus dat ik juist boos kijk/frons en daarmee m’n wenkbrauwen nog meer omlaag ‘duw’ als het ware.

En bij botox in de fronsrimpel* gaat er ook in die spiertjes boven de wenkbrauw botox, waardoor het meer ontspant. Het scheelt bij mij zoveel in focus en hoofdpijn (van bijna elke dag naar bijna nooit).

*ik heb niet eens zo’n hele erge frons dus, het is bij mij met name spanning daar.

1 like

Hahaha, ik wil later Dennis van der Geest als ambtenaar op mijn huwelijk

1 like

haha omg ik was een keer op een bruiloft met een bn’er als babs, was echt genant toen de naam van de bruid keer na keer verkeerd werd uitgesproken.

1 like

Wie?

10 likes

het was…

afbeelding

28 likes

Ik was laatst op de bruiloft van vrienden, en toen zei de (gewone) babs de tweede naam van de bruidegom consequent verkeerd. Ook gewoon niet hoe het er stond. Het was plaatsvervangend gênant

1 like

Waar vind je die (belachelijke) prijzen?

Belachelijk. Do (geloof ik?) of een andere blonde zei dat ook haar schoorsteentje moest roken en zij kost €3000.
Joh ik doe dat ook wel 1x per maand voor €3000 hoor, dan rookt m’n schoorsteen echt goed genoeg.

8 likes

HAHAHA heeft ze geen optredens meer waardoor ze haar dure energierekening en slurpauto kan betalen ofzo? Mehh schandalig gewoon die prijzen

2 likes

Ik zou dit ook wel willen doen. Smeer ik meteen huwelijksvoorwaarden aan. Dubbel cash.

3 likes

Grives voorlopig uit Belgische cel https://www.telegraaf.nl/nieuws/1849845226/grives-voorlopig-uit-belgische-cel/?utm_source=whatsapp

Mijn broer en schoonzusje hadden toen voor de grap geïnformeerd bij Dirk Zeelenberg en die C-lister kost gewoon 3500 hahaha wtf

6 likes

Maar even voor mijn eigen beeldvorming: hoeveel betaal je normaal gesproken voor een babs?

Als je gewoon iemand van het gemeentehuis kiest kost het je niets extra’s (dacht ik, is alweer 4 jaar geleden ;)…)

1 like