Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. @Tessa, weet jij dit?
En @blair helaas niet meer! Paar jaar terug nog wel met een verwijzing van de kaakchirurg. Het was voor mij een kostenplaatje mbt steeds nieuwe kronen. Botox bleek een stuk goedkoper
Ik heb botox tegen hoofdpijn gehad en dat werd volledig vergoedt. Ging via de klinisch neurofysioloog in het ziekenhuis.
Hielp dat? Wat voor hoofdpijn had je?
Het heeft mij goed geholpen. Ik had migraine en spierspanningshoofdpijn, zoân 5 a 6 aanvallen per week. Ik kreeg injecties in de nekspieren, helemaal rondom mân hoofd en in mân voorhoofd (44 injecties per keer). Het is even naar, maar is met 5 minuutjes gedaan. Heb het uiteindelijk zoân 4 jaar gehad, met steeds langere tussenpozen, en uiteindelijk ben ik helemaal gestopt omdat ik de hoofdpijnen goed onder controle had gekregen.
Van iemand die in het ziekenhuis werkt, kreeg ik wel te horen dat je het niet zomaar krijgt. Je moet eerst met allerlei risicoâs/dingen die je migraine kunnen verergeren eerst stoppen zoals roken bijvoorbeeld, maar zo waren er nog wel meer dingen die ik niet meer weet. Pas dan kijken ze of het bij jou zou kunnen werken. Dat was het beleid in dat ziekenhuis maar zou me niet verbazen als het een landelijke richtlijn is.
Wat fijn dat het zo goed heeft geholpen!!
Wow wat fijn dat het goed heeft geholpen! Ik heb zelf ook last van migraine en ben best nieuwsgierig hiernaar, mag ik je een PM sturen?
Natuurlijk!
Ik zit hier ook aan te denken. Sinds mijn depressie met insomnia een aantal jaar geleden knars ik zo veel dat ik niet meer zonder bitje mag slapen en ik klem mijn kaken op elkaar als ik stress ervaar. Was dit op aanraden van de tandarts? Ik wil het eigenlijk wel proberen want ik voel constante spanning in mijn hoofd, de hele dag door.
Yes, op aanraden van de tandarts en de kaakfysio! Zoân bitje (knarsplaat) hielp bij mij als kind wel, maar vanaf puberteit niet meer. Nu ben ik echt intens blij dat dit top werkt dus!
Ik las het net, ik vind het zo triest. Hij heeft zo hard gestreden en het nog boven verwachting lang volgehouden.
zo sneu.
Die nieuwe vriendin van Donny Roelvink heeft haar gezicht ook flink laten verbouwen volgens mij⊠In de caption van die foto samen zegt Donny âjij bent andersâ, maar ik vind haar daardoor juist meer 13 in een dozijn.
Nee was ook 100% mijn eerste gedachte!
Ik vind haar in het filmpje best op Amije lijken, grappig dat hij zoân type heeft!
Een âraar meisje met adhdâ
Pff laat dr lekker.
Ik heb lipfillers, al een aantal jaar. Heb niet de neiging meer ergens anders te spuiten of om andere dingen âaan te pakkenâ en mij is nog nóóit gevraagd of ik het restant ergens anders in wil spuiten. Wat een naar berichtje met ook nog eens onwaarheden erin.
Edit: je spuit helemaal niet altijd 1 ml, het kan vanaf 0,5. Het is echt niet wenselijk zulke onwaarheden te verkondigen.