Ik zie het al helemaal voor me dat Martien Meiland dit ook gaat doen in de toekomst haha, denk wel dat hij dat heel leuk zou doen en dat veel mensen hem zouden kiezen
Aah oke. Doen ze voor dat geld dan ook een gezellig stukje of een dansje ofzo?
Paar honderd volgend mij.
Ik ben niet Dirk (of zijn partner) maar heb hem wel eens gezien op een bruiloft en was echt heel leuk haha
Onze huwelijksceremonie (in 2014) kostte volgens mij tussen de 300 en 400 euro, maar daar zit de trouwambtenaar bij inbegrepen. In mijn gemeente kon je toen voor iets meer dan 100 euro zelf iemand eenmalig benoemen tot babs (een vriend, familielid of bekende).
Dotan schmotan
Pfff wauw, wat een verhaal. Ik vind het ook zo irritant dat hij toen al het drama zich voltrok zich echt als de gebeten hond terugtrok, en dan nu opeens weer terug is alsof er niets aan de hand is en helemaal kwetsbaar en āeigenā.
Ik ben wel benieuwd of esme.enoel.le (volgen jullie die ook?) nog met hem omgaat, die was vroeger goede vrienden met hem.
Ja en hij komt terug met het verhaal dat hĆj het zo zwaar heeft gehadš
Misschien wat bitter, maar naar mijn idee gaat het zo:
- Dotan komt terug, heeft een nieuw album
Dotan: āIk heb het heel zwaar gehad hoor, ik ben homoā - Verschijnen meerdere kritische artikelen over hem
Dotan: āOh en hier is mān nieuwe grote liefdeā
Oftewel AndrƩ vindt het wel chill om vrijheid/blijheid te hebben, maar ook wel fijn om af en toe terug te gaan naar de liefhebbende armen/zorgzaamheid van Monique dus ze houden het lekker ~vaag~
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Wanneer begint dat tv programma van hem weer? Meen me te herinneren dat ze vorige keer ook allerlei drama hadden en ik echt zoān āalles voor tvā vibe er bij kreegā¦
Zijn concert is in oktober.
ik weet niet hoor. Vorige keer was het ook vlak voor dat concert toch? Dat hij een paar weken naar een hotel ging.
Leuk ook voor dat kind dat je ouders dan wel bij elkaar zijn, dan niet, dan wel en dan weer niet.
Nou echt he
Ik heb recente fotoās van Rihanna gezien en volgens mij is ze zwanger, althans, daar lijkt het erg op
Alle gossip sites gaan ook los zie ik. Blijkbaar zei Rihanna in een interview iets over āgiving birthā.
showstoppin we show show stoppin
Thatās how we keep it poppinā
Make sure that bass knockinā
Omg zij die toch van danity Kane (herken alleen haar naam)
Kom er nu ook achter dat ze een relatie heeft gehad met Pauly D