Eva Jinek gaat naar RTL.
Hè bah wat zonde.
Slimme zet
YES!
Ik vind dit echt stom haha. Maar ja geld
Ik kon niet helemaal volgen hoe het zat met Aaron en Nick Carter dus ik googlede even maar jeetje welke stagiair heeft dit geschreven? Hij beschuldigd, de aantijgingen klopte???
Heb je gelijk in! Als ik er zo over nadenk gebruik ik het denk ik meer als zegswijze (volgens mij is dit niet het woord wat ik zoek maar kom even niet op iets beters) dan dat ik er perse van overtuigd ben dat dit door een stagiair geschreven is? Meer alsof het lijkt alsof het door iemand met zeer weinig ervaring is geschreven is. Ben zelf ook met stagiaire-af dus probeer niet bewust stagiairs de grond in te trappen ofzo, haha. Maar je hebt wel gelijk, is niet bepaald bevorderend voor de reputatie van stagiairs inderdaad.
Ja, als je zo veel werkt als zij zou ik ook geen genoegen nemen met de Balkenende norm. Tenminste niet als het niet hoeft.
Waar zal ze voor kiezen Postcode Loterij of Vrienden loterij?
Jinek zou een half uur vervroegd worden en om 22.30 beginnen voortaan. Bij RTL gaat ze om de paar maanden Beau aflossen en zijn talkshow begint ook om 22.30 dus denk niet dat het daar aan ligt.
Ze krijgt nu geloof ik wel meer ruimte om een eigen online platform op te zetten, misschien dat ze ook graag die kant op wil.
Vind het in ieder geval heel jammer, ik keek graag naar Jinek maar ik ga niet kijken naar Eva bij RTL, verwacht dat daar de gebruikelijke the voice kandidaten en gordon weer regelmatig aanschuiven en daar ben ik niet in geïnteresseerd. Ben benieuwd wie Eva gaat opvolgen bij de NPO!
Twan
Hahaha zou ik leuk vinden! Maar hoop ook een beetje op een vrouw
Ik vind hem wel leuk op tv/youtube maar ik zie hem nog niet heel snel zware items en hele serieuze onderwerpen doen. Maar heb hem niet heel veel aan het werk gezien, misschien vergis ik me.
Ik had meteen een halve nachtmerrie dat Nova met Clairy Polak zou terugkeren.
Zij is pas aangekondigd als de presentatrice van een nieuw cultuurprogramma op de NPO dus denk het niet. Ze deed het wel goed idd.
De tweelingzus van Aaron Carter heeft ook een restraining order aangevraagd.
Maria tailor en haar ex zitten elkaar lekker dwars .
Kan je meer info geven? Uit dit korte bericht snap ik natuurlijk niet zoveel.
Hahaha de mijne zit in t verkeerde topic. Verwijderen lukt even niet