FF Boulevard #3

Ik wist dat Penny zo cute was en daarom wilde ik een audiobericht :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Zoiets :stuck_out_tongue_winking_eye: Het kan Rotterdamser denk ik wel. Wie biedt?

145 likes

Hahahahhaa ik lach hardop niks geen haa van herrtjuhh

23 likes

Slaap lekker! :wink:

16 likes

Haha slaap lekkuh allemaaw :joy:

Jij ook :kissing_heart:

Mijn zusje klinkt een beetje zo als ze dronken is. Superraar want we wonen niet in de buurt van Rotterdam en dat hebben we ook nooit gedaan. Maar ik vind t ergens wel lekker klinken :grin:

1 like

Haha mijn collega las het ergensā€¦ik las het ook op internet maar goed, hoeft niet wasr te zijn natuurlijk

Heerlijk dit, zou er uren naar kunnen luisteren haha.


Ik ken de naam uit mijn directe omgeving eigenlijk alleen als Raagel, vind dat veel mooier klinken dan Raggel.

1 like

ā€˜Zeg maar Raasā€™

Wij zeggen altijd rah-chol (harde G)

2 likes

Zoals in Hent?

12 likes

Hebreeuwse uitspraak Rachel

Sorry voor de kneuzige opname haha

59 likes

Jaaa heel deze discussie gevolgd maar deze variant inderdaad nog niet tegengekomen hier. Bij iemand die ik ken word het zo uitgesproken. Wordt door mensen altijd fout uitgesproken.

Dat ze Aad van Toor nu hebben opgedoekt om op dit incident te reageren, is wel erg overdreven (en grappig)

Aad van Toor over val acrobaten in CarrĆ©: ā€˜Ik huiverde toen ik het lasā€™ https://www.nu.nl/achterklap/6021683/aad-van-toor-over-val-acrobaten-in-carre-ik-huiverde-toen-ik-het-las.html (via @NUnl)

10 likes

Opgedoekt? :smile:

5 likes

VHIG dat Adriaan een echte acrobaat was geweest :hushed:

1 like

VHIG?
(google helpt niet)

1 like

Vandaag heb ik geleerd

2 likes

Ja dit waren ze vroeger!

8 likes

ODAKIN

Oh die afkorting ken ik niet

69 likes