Waar blijft haar onlyfans account
Niks tegen die foto, maar die magnetron erbij. Whyyy
Het is een keuze. Als zij maar gelukkig is.
Zoân vintage kaart?
Nadat Gaby in een interview heeft gezegd dat ze âhaar fans had opgevoedâ denk ik alleen maar als ik haar ergens zie langskomen.
Ben benieuwd waarom je dit vindt.
Ze heeft namelijk ongeveer even veel volgers als die Gaby waar het steeds over gaat en heeft net haar relatie âopenbaar gemaaktâ.
Ik zou haar niet verwachten in dit topic maar als je het zo bekijkt, waarom niet?
Nee zij wordt die bachelorette toch? Dat moet ik zien kan alleen maar smullen worden.
Ik ga dat ook zeker volgen haha!
Vind het wel boeiend hoor!
Ja jezus ik zag dit ook! Zo heftig!
Zo triest. En hij is ook een soort adoptiezoon van Whitney toch. Want hij woonde daar als kind jaren in huis. Wat een tragisch verhaal dat ze allemaal zo zijn geëindigd.
Dat doet hij in het Italiaans ik ga stuk, hoop dat dit soort nieuwtjes nog een tijdje blijven volgen, hoogst vermakelijk.
Stop making Brazes happen
Ik moet telkens aan brazzers denken.
Cameron Diaz en Benji Madden hebben een dochter gekregen! Raddix Madden. Ze delen verder geen foto vanwege privacy. Hopelijk liggen er dan geen paparazzi in de bosjes
Is zij niet al eind veertig? Hoe doen al die beroemdheden dat toch? Ook Janet en Halle Berry en Rachel Weisz die allemaal rond hun 50e nog werpen.
Vrouwen kunnen altijd zwanger worden zolang ze ongesteld zijn. Het is niet zo dat na je 35ste je baarmoeder spontaan verschrompelt
Ivf volgens de verhalen en idd 47 las ik. Ja ik vond 33 al heel wat maar meer qua energie. Maar zij zijn lichamelijk heel fit en hebben misschien wel wat meer hulp, als het niet een oppas is dan wel in de huishouding.
Ja, dat snap ik, ik heb ook biologie gehad op school. Maar op een gegeven moment wordt het wel moeilijker en is er meer kans op dat het misgaat. Er is ook een reden dat zwangere vrouwen boven een bepaalde leeftijd meer bij de dokter in de gaten worden gehouden. En het komt in het dagelijkse leven toch ook gewoon minder voor, ik ken niemand (persoonlijk of via via) die halverwege de veertig een kind heeft gekregen, en kan zo een toch relatief aantal bekende vrouwen opnoemen bij wie dat wel zo is, vind dat best opvallend.
Ze zijn ook pas later bezig met zwanger worden en zelfs serieuze relaties denk ik. Als ze 20/30 something zijn, zijn ze veel onderweg, filmen ergens een paar maanden, krijgen veel aanbiedingen, uiterlijk speelt een grote rol. Misschien dat dit beperkend werkt en komen ze pas later in de settle fase? Ik roep ook maar wat hoor, maar dit soort factoren zullen daar vast in meespelen.