FF Boulevard #3

De meesten stemden claudia, maar fun fact: die woont in een mega pand naast een studentenhuis (wat ong hetzelfde pand is, maar dan 15 mensen wonen). En zij woont er… met z’n 2en? Haha echt bizar groot

Wie woont dan in dat huis op die foto? :hushed:
@Evenveel

Staat eronder in spoiler! Charles (maar geen idee wie dat is haha)

1 like

Ik denk dat niemand dit boeit en dat het merendeel niet weet over wie dit gaat, maar ik kwam er net achter dat Madeleijn van Nieuwenhuizen (zeikschrift op instagram) een relatie heeft met de ex van Doortje Smithuijsen (journaliste, heeft o.a. de docu ‘mijn dochter de vlogger’ en de Monica Geuze fanpodcast). Ik vind het zelf grappig omdat ik ze allebei volg en de break-up van Doortje via de podcast een beetje heb meegekregen, en het zijn ook wel een beetje dezelfde types

11 likes

Ik vind dit nou niet iets voor in dit topic.

Ik was zelf ook een beetje aan het twijfelen omdat het niet echt celebs/BN’ers zijn natuurlijk, maar ik heb het niet via via gehoord maar afgeleid van social media (de informatie is dus wel voor iedereen beschikbaar). Of vind je de aard van het topic ongepast?

Edit; ik vind het zelf ook niet ‘juicy’, maar wel ergens typisch dat dergelijke kringen toch best klein zijn (want ergens duh; Nederland is ook klein)

3 likes

Van gillende keukenmeiden buiten tot een meit in de keuken die het jaar afsluit met een giller?

2 likes

Waar blijft haar onlyfans account

Niks tegen die foto, maar die magnetron erbij. Whyyy :sweat_smile:

2 likes

Het is een keuze. Als zij maar gelukkig is.

Zo’n vintage kaart?

Nadat Gaby in een interview heeft gezegd dat ze “haar fans had opgevoed” denk ik alleen maar :roll_eyes: als ik haar ergens zie langskomen.

1 like

Ben benieuwd waarom je dit vindt.
Ze heeft namelijk ongeveer even veel volgers als die Gaby waar het steeds over gaat en heeft net haar relatie ‘openbaar gemaakt’.
Ik zou haar niet verwachten in dit topic maar als je het zo bekijkt, waarom niet?

5 likes

Nee zij wordt die bachelorette toch? Dat moet ik zien kan alleen maar smullen worden.

4 likes

Ik ga dat ook zeker volgen haha!

2 likes

Vind het wel boeiend hoor!

1 like

Ja jezus ik zag dit ook! Zo heftig!

Zo triest. En hij is ook een soort adoptiezoon van Whitney toch. Want hij woonde daar als kind jaren in huis. Wat een tragisch verhaal dat ze allemaal zo zijn geëindigd. :cry:

Dat doet hij in het Italiaans :rofl: ik ga stuk, hoop dat dit soort nieuwtjes nog een tijdje blijven volgen, hoogst vermakelijk.

9 likes

Stop making Brazes happen :rage:

13 likes