FF Boulevard #3

Ja maar ze willen wel beveiligd worden, wie gaat dat dan betalen? En ze willen Frogmore Cottage houden, wie gaat het onderhoud betalen? 2 van de vele vragen die gesteld zijn in de media.

3 likes

Denk dat het handiger was geweest als eerst alle info via buckingham palace naar buiten was gekomen ipv via harry en meghan.

Het komt nu op mij over alsof ze niet worden gesteund in hun keuze door de rest van de familie.

Dit zal ook wel zo worden bekeken door de pers en dat gebruiken ze.

3 likes

Ik begrijp wat je zegt, maar dan is het dus wel de lusten en niet de lasten. Ze zadelen de Koninklijke familie best wel op met iets. Dan is het alles of niets, althans ik zou me dat heel goed kunnen voorstellen dat de Queen ze voor die keuze zal stellen. Het is hoogst ongebruikelijk wat er nu gebeurt.

3 likes

Btw wat een lelijk lettertype, is dit nou Calibri? Had meer verwacht van koninklijke communicatie

6 likes

Ah ja, ik ben daar niet in thuis maar ik begrijp wel meer wat je bedoelt nu. Heftig dat hersenletsel of blijvende invaliditeit ‘maar’ 60duizend is. Toch voor het leven getekend.

1 like

Ik zou dat zo fijn vinden:
image

191 likes
1 like

Hahahahahahaha “of Sussex” galmt in mijn hoofd echt na als ik dit lees

41 likes

Volgens mij was het zo dat The Sun al een dag eerder van insiders had gehoord dat dit ging gebeuren en dit hebben zij natuurlijk gepubliceerd, dus ze moesten het wel naar buiten brengen

1 like

Ik vind deze echt te ver gaan van de Speld…

6 likes

Vind 'm ook wel op het randje maar toch wel grappig

1 like

Nee

Dit is juist hard tegen die pers die altijd maar als een stel hongerige hyena’s doorgaat.

Spot on juist

41 likes

Mijn favoriete tijdverdrijf op dagen als deze is naar de dailymail gaan en dan de woedende zure berichten lezen. Kan ik echt dagen op teren.

Kijk dit dan lol. Kan toch niet, in Nederland zou zelfs de telegraaf echt nooit zulke shit schrijven over ons koningshuis.

36 likes

Die Pieters Morgan vind ik zo’n walgelijk sneu type. Wat een draak van een vent.

5 likes

Zag deze gisteren op Twitter en moest lachen. Ook zie ik nu dat die blind die ik gisteren deelde als ‘solved’ gemarkeerd staat. Toch bizar dat zij altijd al die inside juice weten haha.

13 likes

Vreemdgaan is ook vermoeiend (sorry)

72 likes

hahahaahhahshahaha

1 like

Hahaha ik hoor m in de temptation-fluister van temptation island :joy:

4 likes

Ik denk dat ik de tweet snap maar helemaal zeker weten doe ik het niet

1 like

Uit ervaring weet ik dat dit ook voor Surinaamse moeders geldt. :sweat_smile:

9 likes