Vind het ook zo vreselijk dat hij blijkbaar dat meisje gedwongen heeft om een brief te schrijven naar zijn advocaat, waarin ze zegt dat het met wederzijdse goedkeuring gebeurde.
Het arme kind. Dat is een trauma op een trauma
Vind het ook zo vreselijk dat hij blijkbaar dat meisje gedwongen heeft om een brief te schrijven naar zijn advocaat, waarin ze zegt dat het met wederzijdse goedkeuring gebeurde.
Het arme kind. Dat is een trauma op een trauma
Ik ben even gaan kijken op die FB van Rumag. Maar zij doen heel vaak adds voor Videoland? Want zoals @Frenky al zei, morgen komt die serie uit op Videoland? Erg toevallig allemaal
Meanwhile wordt er nog altijd druk gespeculeerd over welke Nederlander er naar het Songfestival gaat. Het zou Jordan Roy zijn geworden, maar nog niet bevestigd.
Ik heb echt geen idee wie dit is.
Ik ook niet
Ik ken hem wel van gezicht, ik denk van een talentenjacht ofzo? Maar verder ook geen idee
Hoeft natuurlijk niet erg te zijn, Duncan was ook niet heel bekend toch?
Heb een paar filmpjes van Jordan gekeken, maar ik houd niet van zijn zangstijl
Hij deed mee met X-factor in die groep “Adlicious” en later was ie ook in The Voice te zien. Kan opzich wel goed zingen, maar vind 'm niet heel bijzonder.
Hij zat bij mij in de klas op de middelbare, toen hij nog gewoon Jordy was
Harry en Meghan nemen afstand als prominente leden van het Britse Koningshuis!
Ik geef ze groot gelijk
Wat??? Oh neeeee! Ik heb al meerdere jassen met nepbont gekocht
Heel goed dat ik dit nu weet, ga ik ook even in mijn omgeving verspreiden
Mijn eerste gedachte is wel: hij laat zijn broer stikken. Daarom is William misschien wel ‘boos’ op hem, of klaar met hem. Is de sfeer iig al een tijd gespannen.
Waarom laat hij zijn broer stikken? Het staat iedere volwassene in principe toch vrij zijn of haar leven zo in te richten zoals hij dat wil. Ik snap het wel iig, hoop dat ze gelukkig worden.
Can’t blame them. Zal de Britse pers daar wel weer over gaan zeiken
Ben absoluut geen fan van het (Britse) koningshuis maar love Meghan and Harry, dus vind dit zooo tof!
Snap dat die koningshuizen allemaal een soort visitekaartjes voor landen zijn maar het is echt zo scheef, priviliged en gewoon een oneerlijk systeem. Verlang dan toch steeds naar een soort inclusiviteit ofzo.
Jawel maar elke koning(in) wordt eigenlijk bijgestaan door een sibling. De oudste moet, die heeft geen keuzevrijheid. Meestal helpt er dan 1 met taken overnemen, meegaan etc. Misschien gaat Harry dat ook doen hoor. Het is ook mijn eerste gedachte, terwijl ik ze verder ook gelijk geef. Eerst wordt Charles nog koning dus er kan nog wat gebeuren in de komende jaren.
Misschien worden ze instagram influencers.
Dat zou wat zijn!