Ik geef ze groot gelijk
Wat??? Oh neeeee! Ik heb al meerdere jassen met nepbont gekocht 
Heel goed dat ik dit nu weet, ga ik ook even in mijn omgeving verspreiden
Mijn eerste gedachte is wel: hij laat zijn broer stikken. Daarom is William misschien wel âboosâ op hem, of klaar met hem. Is de sfeer iig al een tijd gespannen.
Waarom laat hij zijn broer stikken? Het staat iedere volwassene in principe toch vrij zijn of haar leven zo in te richten zoals hij dat wil. Ik snap het wel iig, hoop dat ze gelukkig worden.
Canât blame them. Zal de Britse pers daar wel weer over gaan zeiken
Ben absoluut geen fan van het (Britse) koningshuis maar love Meghan and Harry, dus vind dit zooo tof!
Snap dat die koningshuizen allemaal een soort visitekaartjes voor landen zijn maar het is echt zo scheef, priviliged en gewoon een oneerlijk systeem. Verlang dan toch steeds naar een soort inclusiviteit ofzo.
Jawel maar elke koning(in) wordt eigenlijk bijgestaan door een sibling. De oudste moet, die heeft geen keuzevrijheid. Meestal helpt er dan 1 met taken overnemen, meegaan etc. Misschien gaat Harry dat ook doen hoor. Het is ook mijn eerste gedachte, terwijl ik ze verder ook gelijk geef. Eerst wordt Charles nog koning dus er kan nog wat gebeuren in de komende jaren.
Misschien worden ze instagram influencers.
Dat zou wat zijn! 
Nou ja, je kunt hem dan beter afdragen dan weggooien toch? Of vind je dat je het dan normaliseert? (Sorry nu doe ik zelf mee aan de discussie maar ben benieuwd wat je vindt.)
Ik denk dat Harry en Meghan voor dik geld gaan en zoals alle andere useless miljardairs met shady zaken meer cash willen generen en daarbij de wereld verder naar de tyfus helpen met hun buitensporige levensstijl.
tijd om de guillotine terug te brengen jk
Well that escalated quickly.
Dat had ik niet eens gezien!
Maar het is toch ook scheef? Wel de titels willen houden (âde koningin en ondergeschikten dienenâ) en een enorme bruiloft door het volk laten betalen, maar dan geen verplichtingen/beperkingen in verdienmodel willen.
Ze geven niet hun titels op, alleen de financiële bijdragen. Maar door hun titels te blijven gebruiken kunnen ze zich dus verbinden aan allerlei zaken (hun titels zijn toch de appeal) die Buckingham Palace misschien niet ziet zitten.
Voor hun is het win win, voor het koningshuis lose lose dus denk niet dat ze er zo mee weg komen.
Ze blijven zich nog inzetten voor het koningshuis, staat gewoon in hun verklaring
Hij kan er toch ook mee kappen als hij wil?
Ik vind het overigens onzin om te doen alsof Harry en Meghan nu âlekker gewoonâ gaan doen. Actief lid van het koningshuis of niet, Harry is nog steeds geboren elite en profiteert daar van. Dat zie je ook bij alle leden van het Nederlandse koningshuis die geen bijdrage (meer) krijgen. Die zijn mega rijke pandjesbazen of hebben topfuncties in hoge bedrijven. Echt niet enkel door hard te werken.
Ik zou het pas echt âvetâ vinden als ze zonder geld van wie dan ook naar een rijtjeshuis zouden verhuizen.
60.000k als schadevergoeding. Ik weet nog niet of ik het slim van Tim vind om meer te eisen of dat ik het veel vind. Ik weet ook niet hoeveel inkomenverlies hij heeft geleden.
Ja hoor, koning Eduard heeft zelf afstand gedaan omdat hij graag wilde trouwen met een vrouw die gescheiden was. Was een oom van Elizabeth. Daardoor werd de tweede zoon (vader van Elizabeth) koning.
Dus jij hebt The Crown nooit gekeken?