Voor iedereen die ook nieuwsgierig is en geen zin heeft op deze clickbait cliffhanger te klikken: Depay heeft een babyleeuwtje in zijn armen.
Ik had eigenlijk verwacht dat Depay op een coronafeestje ofzo was. Maar dit is ook gestoord.
Voor iedereen die ook nieuwsgierig is en geen zin heeft op deze clickbait cliffhanger te klikken: Depay heeft een babyleeuwtje in zijn armen.
Ik had eigenlijk verwacht dat Depay op een coronafeestje ofzo was. Maar dit is ook gestoord.
hallo beetje spanning om deze groundhog day door te komen is welkom toch
Het was natuurlijk afwachten tot dit zou gebeuren. Ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen.
Yes, lekker herrie in de tent!
Haha jezus maar hoe kom je er in godsnaam bij om de kreet ‘joe joe’ te laten registrereren als intellectueel eigendom.
Rumag was sowieso al kut en Krikke heb ik gecanceled toen hij vrolijk over een aanranding/seksueel misbruik heen heeft gevoice-overd dus ze vechten elkaar maar lekker de tent uit wat mij betreft.
Rumag is echt een boevenbende, ongelofelijk dat ze zoveel geld hebben kunnen verdienen puur met jatten en daar ook nog eens trots op zijn ook
Nouja hij heeft de uitspraak laten registreren dus hij heeft wel een zaak. Verder eens met jou @Lemongrab. Ik vind Rumag en Krikke allebei kut dus hopelijk wordt het gewoon een zaak met veel drama waar ik van kan smullen.
Nouja voor dit soort situaties is het toch juist slim en aangezien hij dat volgens mij altijd gebruikt en een beetje om bekend staat.
Misschien kan Rumag en Krikke de handen ineen slaan met CRUmag. Erger kan dan niet.
Ja dat zal allemaal best maar dit is toch een doodnormale groet die je al honderd jaar in Nederland op straat hoort overal. Het is misschien slim maar ik vind het ook ontzettend omhooggevallen dat het in je opkomt om zo’n standaardkreet te gaan registreren als intellectueel eigendom. Daar kan ik gewoon niet bij met mijn hoofd eigenlijk.
Ja alsof dit door hem zelf is bedacht Dit hoor ik al zo lang overal
Zouden de meilandjes dan ook volgen zo dadelijk
Lekker bezig Bram. Not.
Vind het een hele geinige kerel maar dit is opportunisme in de meest trieste vorm ooit.
“Joe Joe”…alsof hij de enige is die dat roept. Wat een onzin.
Het zou ze sieren om dat vooral niet te doen. Vind deze hele Rumag ophef sowieso echt belachelijk. Lekker druk maken over een bedrijf die quotes plaatst en natuurlijk is HEEL Nederland dan weer on board omdat het bij meneer Lubach vandaan komt.
Zou me eerder druk maken over dat walgelijke corona lied wat zo slecht gecomponeerd is dat je de hoop in muziek zou kunnen verliezen.
Hij heeft het bedrag wel naar het Rode Kruis overgemaakt, dat is dan wel weer leuk
Dat is iedereen al verloren na het Tsunami- en Koningsdaglied
Maar ze plaatsen quotes en geven geen credits. Dat is gewoon diefstal. En ik vind het ook echt niet kunnen dat ze geld verdienen met die coronashirts. Om over de mondkapjes nog maar te zwijgen.
Maar hier had geen haan naar gekraaid als het niet in zijn uitzending was geweest. Nu opeens omdat het een hot item is gaan mensen zoals Bram er een slaatje uit slaan en dat is in feite PRECIES hetzelfde wat rumag al deed, opportunistisch zijn.
Hm niet helemaal mee eens. Rumag krijgt al langer kritiek voor het geld verdienen met andermans ideeën. Maar zonder die coronarel was het waarschijnlijk nooit bij Lubach gekomen. Maargoed ik blijf Bram ook een kwal vinden dus het maakt me vrij weinig uit wie er in deze zaak wint. Zolang er maar lekker veel drama bij komt kijken.