FF Boulevard #3

Ja de super betrouwbare bron is RTL boulevard! Zometeen ook een uitleg van hem via filmpje

1 like

Vertrok hij nou echt vóór de corona crisis hier los is gebarst? Dat beweert boulevard maar ik vraag het mij af…

Nope,
Wel voordat de social distance maatregelen ingingen. geloof ik

2 likes

11 dagen geleden

https://www.ad.nl/binnenland/vermoorde-horlogehandelaar-werd-vooraf-gewaarschuwd-spreek-niet-af~a9afa35b/

Dit kwam in het nieuws en LK zat in het vliegtuig…

2 likes

https://www.ad.nl/binnenland/familie-en-goede-vrienden-in-speciale-dwdd-over-nouri-hij-slaapt-eet-en-fronst-maar-is-erg-afhankelijk~a8c6cd46/

1 like

Vreselijk. Dit is toch geen leven :sob:

Ik merk dat ik dit sentiment wel lastig vind. Bij Lil Kleine snap ik het wel en als je het direct van iemand weet ook, maar over de meeste mensen kun je niet echt oordelen toch want je kent hun situatie niet. Mijn moeder wist bijvoorbeeld dat het luchtruim in het land waar ze zat gesloten zou worden en ze wou niks anders dan hier direct naartoe komen maar ze is gebonden aan dat land nu omdat ze malaria heeft/had (volgende week herhaling bloedonderzoek). Dus die kan niks regelen tot ze beter verklaard is. Er is een soort van toegezegd dat er in ieder geval nog 2 vluchten zijn in April, maar haar initiƫle vlucht zit daar niet bij en het is ook een verdubbeling van de reistijd. Dus ja daar kan ze echt niet in tot ze aangesterkt is en dat bedoel ik dus los van de ziekte want die kuren zijn ook gewoon heel zwaar.

Dan zijn er nog veel mensen buiten Europa/EU die misschien weinig op hun telefoon kijken en nauwelijks het nieuws volgen want ze zijn op vakantie en internet kost veel geld daar tenzij je gratis WiFi hebt. Mensen die in een gebied zitten waar nauwelijks bereik is omdat ze de bergen in gegaan zijn of iets anders in de natuur. Mensen die wel weten van de situatie maar door de druk die opeens op de luchtvaartmaatschappijen kwam te staan geen vluchten meer kunnen bemachtigen. Ook al is de sluiting van het luchtruim van tevoren aangekondigd. Ik vind het wel lastig om echt te oordelen over al deze mensen van een afstand tenzij ze echt super opzichtig/patserig doen zoals Lil Kleine.

Het is echt een van mijn grootste nachtmerries dat zoiets mij overkomt en dat ze me dan in leven laten.

23 likes

Oh heeeerlijk dat van Lil kleine. Made my day nu al.

13 likes

Ach, wat triest zeg

1 like

Ach, inderdaad wat intens verdrietig.

En die laatste zin bezorgt me tranen in mijn ogen

ā€œDaarmee is alles gezegdā€, zei de zangeres op haar eigen website. ā€œHet is goed. En vergeet het vooral niet: heb het leven lief.ā€

12 likes

Dit lijkt me echt wel heftig voor Harry eigenlijk? Je bent opgegroeid in de meest stuck up familie in een behoudend land, en ineens zit je in echt de meest vrije losse stad zo ongeveer van de wereld haha.

Heb een vriendin uit London en een vriendin uit LA en die kunnen elkaar echt totaal niet vinden, zo zie ik nu Harry voor me heel ongemakkelijk tussen mensen in naveltruitjes…

6 likes

Ik denk dat het voor hem een verademing is

4 likes

Ik las dit stuk ook en ik was eigenlijk wel benieuwd waar de auteur op baseert dat Meghan ervan geniet en de aandacht van roddelpers/fotografen opzoekt. Weet iemand hier meer van?

Ik kan me wel voorstellen dat het de Amerikanen in die stad wel iets minder interesseert dan de paparazzi in Engeland. Ja, het zijn er qua aantal misschien meer, maar ik denk dat de hype wel minder is.

4 likes

Volgens mij is dat ook omdat Meghan daar is opgegroeid en haar moeder woont er nog. En Canada zou de grenzen misschien sluiten las ik.

1 like

Ik denk dat hij zich baseert op de roddelpers want ik vind het totaal ongefundeerd.
En overigens blijven ze wel royals alleen gebruiken ze hun titels niet meer dus de kop is ook nog eens fout

Zij is daar opgegroeid en haar moeder woont er nog. En het is heel erg goed mogelijk om in LA te leven en nauwelijks/nooit gefotografeerd te worden, bijna al die ā€œsterrenā€ bellen de paparazzi gewoon zelf. Nou zijn Meghan en Harry misschien wel een level hoger qua bekendheid en wat je voor de foto’s vangt waarschijnlijk, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.

1 like

voor het eerst in mn leven dat ik het eens ben met Gordon.

25 likes