Na denk niet dat het een 1 april grap is tbh.
Mijn ultieme 00âs couple lijken toch echt baby nr 2 te verwachten!
EDIT: Artikel even weggehaald!
Het lijkt erop, er is nog niks bevestigd, dat Leighton Meester & Adam Brody een kindje verwachten!
Ben ik het helemaal mee eens!!! Sorry dat ik het zo plaatste zonder daar verder iets over te zeggen of goed genoeg over na te denken, zal ik het maar weg halen?
Ik werd alleen gewoon blij van het nieuws an sich, Gossip Girl en The OC samen en dan ook nog kindjes <3
Wist niet eens dat hij met haar was! Dacht dat hij nog met Rachel Bilson was. Van Summer uit The OC naar Blaire van Gossip Girl.
Je hebt helemaal gelijk!
Jezus. Real life modern family. Alleen dan nog wat extremer.
Haha wow! Heb ff gegoogled en zân oudste dochter is 65. Wat een verschil
Ik moet er niet aan denken dat mijn oma nu nog een broertje of zusje zou krijgen .
Als ik dit soort dingen lees ben ik eigenlijk alleen maar jaloers dat mannen zich dus niet druk hoeven te maken over leeftijd en de keuze wel of geen kinderen.
Nou is het niet zo dat het ook slecht voor de baby kan zijn als de vader op leeftijd is? Of heb ik dit zelf bedacht.
Ik meen me van mn studie te herinneren dat ook als de man ouder wordt het idd risicoâs met zich mee brengt voor het kind, meer dna mutaties.
ja en autisme, daarbij heeft ongeveer 10 % toch een andere vader dan ze denken? Zou me nl niet verbazen in dit geval
Ik herinner me dit ook so I guess ur right.
Best ranzig idd die vent
Slecht is een groot wordt, maar het lijkt erop dat de risicoâs op bepaalde problematiek wel toe neemt. Vind het vooral asociaal naar je kind toe om een kind op de wereld te zetten, dat vanaf seconde één dat het kan lopen jouw verzorger wordt, nooit echt een band met een ouder zal opbouwen en nooit echt door ouder verzorgt kan worden, om over de twisted familiedituatie nog niet te spreken. Je kan op die leeftijd gewoon niet meer zorgen. Want als dit kind volledig gezond is, zal het vast daardoor alsnog de nodige krassen oplopen.
Moet ook wel echt braken bij het idee aan seks met een 89 jarige. Bah.
Ja ik ook. Maar tegelijk lees ik dat zijn vrouw of vriendin wel 45 jaar jonger is (enorm verschil) maar dus nog steeds ook niet echt jong is voor een kindje. Dan zou zij nu 44 zijn.
Ja was ergens ook blij verrast dat het geen vrouw van 24 was.
Hoe erg de wereld ook in brand staat, André en Monique zullen er altijd zijn met nieuwtjes.
Maar ik zag hem gisteren wel in een tv reclame?!
Het is natuurlijk anders als het veel geld oplevert hĂš
Nee die is de dochter van een ietsje minder oude F1 baas: