“Ook”? volgens mij vind niemand het maar een bijzonder verhaal, gaat het er meer over hoe journalisten het omschrijven.
Maar wat voor reden heb je in godsnaam om aan te nemen dat het niet klopt dan?
“Ook”? volgens mij vind niemand het maar een bijzonder verhaal, gaat het er meer over hoe journalisten het omschrijven.
Maar wat voor reden heb je in godsnaam om aan te nemen dat het niet klopt dan?
Ik zeg nergens dat ik denk dat verhaal niet klopt of niet voor een deel. Ik vind het alleen een apart verhaal? Mag wel toch. Wou nog erbij typen dat ik dat niet perse denk maar ik kreeg telefoon tussendoor.
Inderdaad een bijzonder verhaal. Je vraagt je echt af hoe het kan dat een kerel het in zijn botte kop haalt om zo iets walgelijks te doen. Wat is er in zijn leven of hoofd zo vreselijk misgegaan dat hij denkt dat dit oké is. Heel bijzonder.
Zie mijn berichtje hierboven. Ik wil niet zeggen perse dat ik denk dat het een leugen is ofzo.
Ik snap dan toch niet helemaal wat je ermee wilde zeggen ook icm impopulair. Zelf zou ik het als een afschuwelijk verhaal omschrijven.
Dat ik het een bijzonder verhaal vind? Apart? Ja weet niet hoe ik het moet noemen. Het is toch een apart (en eng) verhaal? Zeg nergens dat ze een leugenaar is. Ik bracht het misschien beetje verkeerd want het lijkt wel nu alsof ik dat denk maar zo was het ook weer niet bedoeld (bedoelt? uch spelling). Snap de reacties wel van mensen hier naar mij toe!
Dit zeiden ze ook in de comments bij dat artikel, maar ik denk dat het een privevliegtuig is geweest. Gedrogeerd kom je idd lastig door de douane denk ik.
Ik was ook nog niet helemaal wakker om eerlijk te zijn. 
Huhhh ik zie net dit, maar had zij altijd al zulke lippen of ook dr lipfillers laten verwijderen oid???
De cosmetische artsen zijn toch nog niet zo lang dicht 

Ja zou wel kunnen idd!
‘boodschappen weer binnen’ en dan alleen een foto van jezelf plaatsen, haha hele goede reden voor een selfie inderdaad
Wow. Gewoon wow
Wow wat erg, dat mensen dat al denken maar helemaal ook uitspreken.
Jeeeezus, hoe haal je t in je hoofd?
Dat je het uberhaupt op durft te schrijven. Stoer hoor, (enigszins) anoniem achter je schermpje. Ze hebben zoveel verdriet moeten hebben, en dan ga je dit soort dingen eroverheen gooien?
Een vd redenen dat ik social media echt slecht trek
Hoe zijn mensen zo afschuwelijk gemeen? Wtf??
Haha ik vond deze wel leuk. Weet iemand wie hij immiteert op 1:17? Die komt vaker in de trailer voor maar ik heb geen idee wie dat zou moeten zijn en ik ken kuwtk alleen van youtube en een heel klein beetje via videoland.
Edit: dat moet Mason voorstellen?
Nee, Scott Disick.
Volgens mij zijn er 4 bekende Baldwin broers en doen ze allemaal wel af en toe wat twijfelachtige dingen (o.a. de vader van Hailey Bieber)
Ik bedoelde idd die met het petje! Dat is maar een heel klein stukje rond 1:17
Hij doet idd Scott heel goed na. Zonder beeld kun je het al raden door alleen de stem die hij opzet.