FF Boulevard #3

Omg ik krijg hier helemaal kippenvel van

12 likes

Wat afschuwelijk. Dan moet je dus de rest van je leven facings houden want je kunt niet meer terug?

2 likes

Dit werkt niet bij alle facings zo he, ff ter nuancering.

Dan zetten ze het over je tanden heen en dat word niet heel mooi omdat het vrij dik is. Bijna iedereen kiest uiteindelijk voor de slijpmanier.

Hier heb je nog zo’n tandje!

download (15)

3 likes

Ik ben nu heel benieuwd naar de oogpotloodmeiden waarbij het wel goed zou staan. Ik hoor dat mensen vaker zeggen, maar dan vind ik het nog steeds niet goed staan :see_no_evil:

6 likes

Ik kwam voor het laatst ook foto’s tegen toen ik elke dag zwarte oogpotlood opdeed. Staat totaal niet als je bleek bent. Mijn vader vond het altijd vreselijk :sweat_smile:

1 like

OMG niet die afgeslepen tanden weer, ben net hersteld van de vorige keer dat ik die foto’s zag :face_vomiting:

29 likes

BLUR ETIQUETTE :sob:

2 likes

Ik heb toch geblurd?!

Ff erbij zeggen wat er geblurd is, anders klikt nog iedereen erop en ik had t liever niet gezien

1 like

Done!

1 like

Ik heb dus ook nog heel lang met zwarte oogpotlood op m’n waterrand rond gelopen, tot dat ik op EGF las dat het echt niet meer kon, denk 3 jaar geleden ofzo. Vond het eerst heel raar staan zonder, maar als ik nu oude foto’s zie denk ik uh nee dit was hem echt niet.

5 likes

Ik droeg ook heel lang vloeibare eyeliner op de onderste rand maar dan soms kreeg ik zwarte smurrie daarvan in mijn ooghoekšŸ˜…
Zo lelijk

3 likes

Misschien staat het jou fantastisch hoor maar bij Chantal vind ik het niet zo mooi. Zo dik en ook helemaal op die waterlijn onder haar ogen. Het past niet echt bij haar oogvorm/haar/alles eigenlijk.

Ik ben trouwens geen make up guru hoor dus trek je sowieso van mij niks aan.

(Ik heb zelfs sinds 14 maart geen make up gedragen.)

4 likes

Haha ik wil anoniem blijven verder dus ga geen foto posten :stuck_out_tongue_winking_eye: @anon12348926 @kali en @SpeedOfSound zijn mn vriendinnen dus ik geloof ze op hun woord :relieved:

2 likes

Wat ook niet netjes is, is om je onvrede over een rouwadvertentie above all things nog te gaan ventileren bij de media.

44 likes

Chantal doet haar mascara heel rommelig op, en veegt het teveel dan gewoon weg. Ook een manier :joy:

9 likes

Zou ze die make up niet gewoon krijgen?

2 likes

Ik kan mijn mascara ook echt totaal niet netjes aanbrengen, ik moet ook altijd schoonmaken naderhand.

13 likes