FF Boulevard #3

Jaaa, maar hij heeft nog steeds een lekker bekkie heur… :crazy_face:

Edit: Zijn wangen zijn helemaal bobbelig van alle fillers. Ziet er echt heel vreemd uit.

15 likes

Wat heeft hij gedaan dan?

Zie deze post @Ziba

3 likes

Blijf hier maar naar kijken en te vergelijken. Ziet er zo apart uit joh!

1 like

Dat gaat over Marc van der Linden niet Mari.
https://www.ad.nl/sterren/marc-van-der-linden-vertelt-over-ruzie-met-gordon~a1c7ea24/

Oh geen idee, ik reageerde gewoon op de post waar Mari in stond. Ik heb verder geen artikelen gelezen. Vind hem nog steeds stom, haha!

Ja, het ziet er echt heel vreemd uit. Zo bobbelig en toch strak getrokken XD

1 like

1 like

:kissing_heart::kissing_heart::heart_eyes:

1 like

Dit is gewoon echt zo en nog steeds heel natuurlijk qua make up

2 likes

Lief :purple_heart:

Staat jou ook gewoon goed dusssssss :smirk:

Haha ik heb eens staan dansen met Mari op dgtl (festival). In het echt is het nog erger dan op de foto.

1 like

Haha wat? Waarom zou je dit in je biografie zetten? En wat is het hele verhaal, want nu ben ik toch wel benieuwd :laughing:

3 likes

dit heeft op geen enkele manier betrekking op jou of hoe het er bij jou uitziet, maar bij mezelf denk ik ook weleens zoiets maar dan denk ik: ja wie zou er ook zeggen dat het lelijk is? als men het duidelijk leuk vindt om er zo te zien, ga je dan als vriendin zeggen goh meid dat potloodje kan echt niet meer. iedereen heeft toch ook zn eigen idee van wat leuk is? dus dat is eigenlijk geen garantie haha

19 likes

De garantie is dat je het zelf leuk vindt.

Is ook gewoon gewenning toch? Als je dat al tien jaar draagt, logisch

2 likes

Doet me denken aan Annemerel die elke dag zwarte eyeliner op haar waterlijn droeg en daarmee stopte (ik dacht zelfs na comments op haar blog?) en daar toen heel blij mee was dat mensen haar daar op hadden gewezen.

8 likes

Ik denk elke keer dat het gaat over @Mari en dan ben ik weer teleurgesteld.

5 likes

Ik heb een vraag over iets wat hier eens is voorbij gekomen maar ik kan het niet terugvinden. Het ging volgens mij in dit topic eens over facings en dan de stompjes die je eerst moet laten maken van tanden. En dan was er gepost van een paar BNers die dat online hadden gezet hoe dit er uit zag. Kan iemand herinneren wie of waar ik dit kan vinden?
M’n vriend begon net over facings en wil hem even laten zien wat ie zichzelf aan moet doen dan haha.

1 like