Hee Gerda!
Shit… je heb me doorrrrr
Ik heb facings maar mijn eigen tanden zijn behouden (had veel slijtage maar wanneer er een facing afgaat loop ik niet als Donny Roelvink rond).
Als je vriend wat meer info wilt kan je me een pb sturen! Mijn tandarts is ook echt giftig over collega’s die gezonde tanden kapot maken voor facings!
Ochja de dekbedden van Willie en Max
Ze hadden foto’s gemaakt voor de inboedelverzekering. Nadat yolanthe het huis had verlaten kwamen Gerda en haar dochters het huis in en dachten dat er spullen waren verdwenen en toen hebben ze de foto’s er bij gepakt.
Wie de fuck maakt er foto’s van gastendoekjes voor de inboedelverzekering
De moeder van mijn ex had zelfs een complete lijst met inhoud van de vriezer. (inclusief hoeveel doperwten) Ik sta nergens meer van te kijken.
Gerda Smit…
Soms voel ik me vrij onzeker over mijzelf en over mij bestaan en dan kijk ik dit filmpje, dan is alles weer goed.
(Die van Petty Brard en het clysma is ook een goeie… ken je klassiekers hè.)
Ze hadden konijnenbontjes? Wie the fack heeft dat?? Afschuwelijk of begrijp ik het verkeerd?
Is dat erger dan andere soorten bont?
Hoeveel gram doperwten, of hoeveel individuele doperwten?
Oeh wel een goed idee, @Krabsalade zou dit zelf misschien op mijn telefoon doen dan (heb zelf Wunderlist omdat je daar ook makkelijk iets kan aanklikken en zo weghalen als het op is) - heb al zo’n lijst met de kruiden die ik in huis heb en de maten breipennen om overzicht te houden en dubbele aankopen te voorkomen
Echt totaal off topic maar Wunderlist stopt in mei!
Hoeveel individuele erwten.
@Trivia behalve dat zij het wel echt voor de verzekering had. Een hele klapper vol met elk item in huis. Die ze dus dagelijks moest aanpassen. Als het gewoon een lijst met inhoud was had ik het ook slim gevonden.
Wow dank voor de waarschuwing! Moet ik even wat lijstjes gaan overzetten
Ja daarom, anders janken als alles opeens weg is
Omg
Dankjewel!!
Houd echt van het forum iemand wijst me op een probleem dat ik zelf nog niet zag aankomen en iemand anders draagt meteen een oplossing aan
Helaas gaat Wunderlist wel stoppen vanaf 6 mei. Misschien dat Click up of Todoits wat voor je is daarna.
Edit: oh oeps ik ben late to the party.