FF Boulevard #3

Huh wat is fifo nou weer haha

1 like

First in first out

2 likes

omg, zou je misschien die excelsheet willen delen (dat van die auto-opmaak met kleuren klinkt heel goed maar geen idee hoe je dat zelf doet)

Hahaha nee echt nog nooit gehoord :smiley: mijn bijbaan was koken in een bejaardentehuis, daar was de vriezer wel zo nice op orde.

Ik heb trouwens een nieuwe vriezer gekocht. Nu hebben we zo’n mini studentenvriezer waar 5 pizza’s in kunnen, maar over twee weken dus een grote mensen vriezer. Ben nu helemaal ge-ijspireerd door de Exceltip hierboven, dus ben nu vriezer organize video’s aan het kijken.

3 likes

Hahahaha ja dat was ook mijn strategie tot nu toe! Ik heb nu meteen allemaal zakjes en bakjes besteld :smile: ga iig erop schrijven wat het is, hoe oud en hoeveel.

Maar net zag ik op YT iemand die zelfs haar groentenrestjes invriest om er daarna groentebouillon of mest van te maken en dat gaat me toch wel echt te ver.

1 like

Gewoon erin mikken en twee maanden later hopen dat je geen tomatensoep ipv pastasaus over je pasta heen flikkert. Hier is het een soort verassingsmenu maar dan thuis

30 likes

Haha ja hoor, geen probleem! Zal ik 'm even in een PB sturen?

Hahaha dat is bij ons ook zo. We eten een keer per week een mysterydish uit eigen vriezer.

7 likes

Zou ik 'm ook mogen… Eens kijken of ik dan niet vergeet dat er spullen in m’n vriezer liggen

https://www.ad.nl/show/samantha-de-jong-in-ziekenhuis-na-ernstig-auto-ongeluk-toestand-zorgelijk~ab8ee628/

ai ai ai, hoop dat ze hier nog oke uitkomt

4 likes

Inderdaad het eerste wat ik dacht toen ik het las. Naar ventje volgens mij.

Ik dacht dat die jake niet eens meer haar manager was.

12 likes

Wel als ze hem weer even in de spotlight kan zetten. Die man reageert constant op haar problemen.

1 like

Ik denk dat mensen rondom Samantha wel snel dingen roddelen, dus in die zin snap ik wel dat Jake nu een verklaring geeft. Anders gaan er gekke dingen rondzingen.

Pfff ik vind het wel sneu, arme vrouw.

Nee dit moet in impopulaire meningen

2 likes

Mag zeker! Alleen kan ik geen bestand sturen via PB zag ik gisteren. Als iemand een idee heeft om zo anoniem mogelijk een excelbestand te versturen? op zich is het heel makkelijk te maken hoor, met die stappen die ik eerder beschreef. Je moet gewoon een voorwaardelijke opmaak op de datum maken en dan is het zo klaar.

Misschien uploaden op wetransfer (als link ipv email) en de downloadlink delen?

Ja gelukt (denk ik!) Dacht dat je alleen maar via mail kon versturen maar zo is het ideaal haha!

Zo sneu voor Barbie, ik hoop dat ze er goed uitkomt. Wat een ellende bij haar steeds zeg.

En iets totaal anders maar zag dat Sander Schimmelpennink gewoon lekker ff naar Zweden is gevlogen voor vijf dagen… terrassen of wat?

Laat hem daar blijven alsjeblieft.

6 likes