Ik ook niet! Word echt boos als ik zijn reacties lees. Lijkt wel alsof hij zichzelf boven de maatregelen van het RIVM en de rest van de wereld voelt staan
Hoezo zou het niet mogelijk zijn? Grenzen zijn open. Ik betwijfel of je wordt gecontroleerd op de noodzakelijkheid van je reis.
Echt heel triest voor Samantha. Ik geloof wel dat het waar is wat er geschreven wordt over de ernst van de verwondingen aangezien er niet voor niets ook een MMT ter plaatse is geweest voor haar. We vragen die er alleen bij voor de ernstige letsels.
Toen ik gisteravond naar huis reed kwam ik langs de plek waar het ongeluk is gebeurt, alles was afgesloten en de auto zag er echt total loss uit. Ik hoop dat alles goed komt met haar.
Hahaha hij is van adel. Dus dat hij zich verheven voelt boven het plebs is een gegeven ja.
Ik vind âtikgeitenâ wel echt heel grappig.
Money money money
En dan van de week weer bij Op1 verkondigen dat we ons echt aan de maatregelen moeten houden zeker?
Maar hier staat toch niet dat er niks gebeurd is, alleen dat hij niet is vreemd gegaan. In de Linda zegt Monique ook dat hun relatie al over was toen hij iets begon met Bridget
zijn mensen van de echte adel dan allemaal communist???
Same. Sterker nog: hoe botter en arroganter hij wordt: hoe lekkerder ik hem vind
Hahaha hij is geboren in die kan, kom zeg. Zeker ook erfelijk belast.
Ik vind t heerlijk hoe Sander en Jaap elkaar te kakken zetten in hun podcast.
Sander is een âgraafjeâ en Jaap is een tĂ© bruine camping gast.
Ja ik geloof er ook geen zak van maar daâs een ander verhaal
Neeeeee ik haat met je mee!! En mijn familie ook. We got you
Is de âTâ de Telegraaf? Daar werkt hij toch zelf voor, bij WNL?
Hij is 1.50m
Héhhhhh wat een onzin
Door erover te liegen vestigen ze er juist de aandacht op
Haha ja dat wilde ik ook al zeggen
Komt omdat hij de hele dag zit te fronzen naar het plebs
Lol een vriendin van mij maakte ooit de zeer twijfelachtige beslissing om haar verjaardag te vieren in een zeer fancy restaurant bij stureplan waar het wemelde van de mannen/jongens met strak naar achter gestreken blonde kapsels (de backslick) en loafers aan de voeten en zeer gebruinde mannen van middelbare leeftijd met net één knoopje van het overhemd te veel open.
Oh en daarna ook nog uit in Sturecompagniet. Beschonken Schimmelpennincks te over daar.
Geef mij maar Södermalm.