Haha ja hoor, geen probleem! Zal ik 'm even in een PB sturen?
Hahaha dat is bij ons ook zo. We eten een keer per week een mysterydish uit eigen vriezer.
Zou ik 'm ook mogen⦠Eens kijken of ik dan niet vergeet dat er spullen in mān vriezer liggen
Dit is totaal offtopic maar ik heb een soort tussenvariant van de impressive excelsheet van @MACdonalds en totaal geen idee hebben wat erin ligt en een jaar oude kip eten:
Ik plak op elk bakje dat de vriezer ingaat een memoblaadje met daarop:
Datum
gerecht
1x (of 2x of 3x als het voor meer personen is)
Kost weinig tijd en organisatie en geeft heel veel overzicht
ai ai ai, hoop dat ze hier nog oke uitkomt
Inderdaad het eerste wat ik dacht toen ik het las. Naar ventje volgens mij.
Ik dacht dat die jake niet eens meer haar manager was.
Wel als ze hem weer even in de spotlight kan zetten. Die man reageert constant op haar problemen.
Ik denk dat mensen rondom Samantha wel snel dingen roddelen, dus in die zin snap ik wel dat Jake nu een verklaring geeft. Anders gaan er gekke dingen rondzingen.
Pfff ik vind het wel sneu, arme vrouw.
Nee dit moet in impopulaire meningen
Mag zeker! Alleen kan ik geen bestand sturen via PB zag ik gisteren. Als iemand een idee heeft om zo anoniem mogelijk een excelbestand te versturen? op zich is het heel makkelijk te maken hoor, met die stappen die ik eerder beschreef. Je moet gewoon een voorwaardelijke opmaak op de datum maken en dan is het zo klaar.
Misschien uploaden op wetransfer (als link ipv email) en de downloadlink delen?
Ja gelukt (denk ik!) Dacht dat je alleen maar via mail kon versturen maar zo is het ideaal haha!
Zo sneu voor Barbie, ik hoop dat ze er goed uitkomt. Wat een ellende bij haar steeds zeg.
En iets totaal anders maar zag dat Sander Schimmelpennink gewoon lekker ff naar Zweden is gevlogen voor vijf dagen⦠terrassen of wat?
Laat hem daar blijven alsjeblieft.
Samantha de Jong (barbie) is betrokken geweest bij een auto ongeluk. Ze ligt kritiek als ik de berichtgeving geloven mag. Zelfs zo erg dat ze voor haar leven of blijvende schade vrezenā¦
Vind ik alsnog geen goede reden eigenlijk⦠Iemand vraagt hier ook naar en dan zegt hij: 'gaat je niks aan. ā Ja plaats het dan niet op Twitter als je niet zulke reacties wil
Ja vind ik sowieso ook, ik wist niet eens dat het nog mogelijk was om dat te doen maar zou ook echt totaal niet in me opkomen in deze situatie?
Jeetje ik denk alleen maar aan die arme kleine kindjes die al zoveel hebben meegemaakt met hun moeder
Hoop dat het meevalt die meid heeft echt veel pech