HAHA! Mijn vriend is Belg en hij maakt ook wel eens zulke opmerkingen. Echt grappig want zelf zie ik dat totaal niet zo bij mijn “eigen” volk. Maar toch kan ik zelf de vlaamse Belg niet uit een groep Nederlanders halen. Walen toch wel …
Haha throwback naar toen ik bij die particuliere school in Hilly werkte.
Schijnbaar is dat zo nederlands?! Mijn zuid-Afrikaanse collega verbaasde zich ook enorm over de hoeveelheden gel die hier wordt gebruikt. Ik had echt geen idee.
Haha volgens mij staat die pot nog steeds ergens bij m’n ouders thuis
maar uit het rode boekje (heb ik hier gelezen) dus telt ie eigenlijk niet mee
Oooh ik kan dit gewoon ruiken nu door het zien van de afbeelding terwijl ik het al jaren niet meer heb gezien
Nee, het rode boekje is juist de bom, het blauwe boekje telt niet echt mee, een deel van zijn familie staat in het blauwe boekje, maar zijn tak staat dus in het rode boekje.
Ik ken die hele Sander niet maar door dit forum mag ik hem al niet
Je kan toch gewoon iemand knap vinden zonder achter zn levenshouding te staan? Als ik hier ga opnoemen wie ik allemaal knap vind word ik nog net niet gesabeld denk ik
Ja goed voorbeeld. En zo zijn er nog een aantal. Zie darkside crushes topic
Ik lees dus telkens Schimmelpenis, zou het er daarom niet meer op kunnen.
Lijkt beetje op Mert
Jaa!
Echt? Oeps dan zijn m’n bronnen onjuist.
Haha toevallig las ik een artikel van sander over thierry:
Kunnen we het weer over echte BN’ers hebben?
Aangezien jij er verstand van lijkt te hebben betekent dit ook dat alle Schimmelpennincken familie van elkaar zijn?
Zoiets
Ik heb een beetje verstand van deze Schimmelpenninck hahah geen idee of ze allemaal related zijn. Maar ze zijn iig niet allemaal rood boekje