FF Boulevard #3

Op naar het biecht topic! Oh je hebt het darkcrushes topic al genoemd haha!

Even iets anders: Samantha is alweer thuis op de bank bij haar ouders en het gaat naar omstandigheden goed!

5 likes

En die ex-manager Jake nog: ā€˜het is maar de vraag of ze het overleeft’ :roll_eyes:

15 likes

Hij is echt slecht voor haar

1 like

Volgens mij zeiden ze net bij editieNL dat de politie(?) Dat bevestigd had

Huh die Jake is ook een lekkere paniek zaaier dan. Ik dacht echt dat ze verkreupeld vechtend voor haar leven op de IC lag. Wel heel fijn dat ze weer thuis is! Die Jake mag echt oprotten met z’n interessantdoenerij

12 likes

Schimmelpik, eheheh…

Ik ga stuk want als je van boven naar beneden scrolled denk je in eerste instantie hm okƩ beetje preppy maar ok en dan scroll je nog verder en zie je ineens die 10 meter hoogwater legging opdoemen

10 likes

Als barbier echt met de trauma heli is opgehaald dan vraag je je ook wel af of het goedkoopst. Er komt niet zomaar een heli.
Als ze nu weer thuis is viel het mee, gelukkig.
Die jake tsja, zoals hij in de media is, is apart.

Jeetje, wat naar. Ben benieuwd wat het is.

Heh maar zijn gezicht hangt niet meer toch? Of vertelt hij dat er wat anders nog speelt?

In het een na laatste filmpje hangen zijn mond hoeken toch en heeft die last van samentrekkingen? Of doet die zijn mond van zichzelf zo?

Volgens mij doet hij dat niet zelf, lijkt wel een aanval ofzo. Naar!

1 like

Ja ik keek meer naar zijn ogen eigenlijk. Als hij praat vallen/vielen die mondhoeken niet zo op misschien.

Had iemand op het forum dit ook niet? Ik heb er echt nog nooit van gehoord, wel heel heftig zeg.

1 like

Dat van Isadee is de ziekte van Bell. Dat komt 50% van de gevallen door herpes.

Hij heeft wat nieuwe stories geupload en had gisterenavond nog oogdruppels gebruikt voor z’n ontstoken oog en toen kwamen de verschijnselen weer terug. Waarschijnlijk een allergie voor iets wat in die druppels zit maar ze gingen dat nog wel even uitzoeken later

Pff zo eng

Nu weer een update dat hij het opnieuw heeft dus oogdruppels lijkt ook niet heel waarschijnlijk.
Goh wat een soap… quarantaine dag zoveel.

Kijkt iemand Koffietijd? Wat is die Gers Pardoel een rare? Pernille vroeg of hij nog moe was en toen reageerde hij dat hij er altijd zo uitzag en dat hij gewoon geil was. En toen schrok hij, want hij had niet door dat het live was. En later in het gesprek draaide hij de camera om zijn tuin te laten zien, en toen zag je zijn macbook en had hij Pernille als bureaubladachtergrond?

29 likes

Jeetje, zo naar. Maar voorlopig dus geen neurologische oorzaak? Wat eng dat het zo uit het niets komt… :weary:

Haha Gers Pardoel. Dat hij raar was werd ook al duidelijk toen hij in maart zei dat we elkaar ondanks de coronamaatregelen toch echt fysiek moesten blijven aanraken.

En toen hij zijn kind Goud noemde :o_o:

43 likes