Met eerdere mannen had ze dit niet kunnen doen haha
Why?
Volgens mij gingen ze vreemd dus dan zie ik voor me dat je heel blij binnen komt en er 2 mensen in je bed liggen
Ik vond Amalia er dit keer juist echt super knap uitzien, ik denk dat dat een hele mooie meid wordt! Is ze al hoor, maar ik bedoel meer als jongvolwassen vrouw. Zie de video hieronder!
Fantastisch alexia is echt 100% een insta meisje. Die koppen die ze trekt. Hahaha.
Wow die kinderen en hun haar ! Kan iemand even de jurk van Alexia spotten, zou een mooie back to work outfit zijn
Ik word altijd al emotioneel als ik de koninklijke familie zie tijdens Koningsdag maar dit jaar vind het zo aandoenlijk ofzo en zulke leuke meiden
ja Inderdaad! Ik ben helemaal vertederd
Voor mijn gevoel gaat Amalia qua gezicht steeds meer op haar moeder lijken. Zouden ze de cadeaus die hij heeft gekregen thuis op een kleedje in de tuin hebben gelegd zodat hij toch nog het bekende vrijmarkt gevoel meekrijgt en 's middags spijkerpoepen.
Misschien had iemand hem wel deze als cadeau gegeven of op de boodschapenlijst gezet en dacht hij NOPE
Maar op een gala is de dresscode white tie (dus lange jurk en rokkostuum) gok dat dat niet de dresscode is voor deze koningsdag-verschijning haha
Nee, hij glundert altijd zĂł op Koningsdag. Hij houdt stiekem van die aandacht volgens mij.
Ik vraag me af wiens lippen en haarkleur Alexia heft geërfd, vind haar zó mooi!
denk dat hij in de tuin gewoon even een wc-pot gaat werpen hoor
Ik vond het ook altijd sneu dat ie dan weer handjes moet schudden op zân verjaardag, maar hij lijkt het idd Ă©cht leuk te vinden. Misschien goed geacteerd, maar het is natuurlijk ook maar een halve dag dus wie weet vin ie het wel allemaal prima zo. Het vieren zoals je wil kan daarna ook altijd nog.
Die vriend heet Dominique, zou dat dan DE Dominique zijn van dat liedje of valt ze op mannen met die naam
Een oudje helaas! Wel goed hergebruikt dus
Edit sorry: dat was van Ariane, Alexia is onbekend. Ik zou haar ook nog van verdenken dat ze die gewoon zelf heeft gemaakt met haar modegevoel haha
Oh wacht ik ben in de war, dacht dat het al een heel oud liedje was maar dat is Michel.