Vind het zo grappig dat deze foto zo vaak gebruikt wordt als het om Anna gaat
Zou Kim Feenstra zwanger zijn? Dat zou zo leuk zijn voor ze
Het kan zóveeel zijn, waarom weer meteen zwangerschap.
ik vind de zin “ze schaamt zich voor mede-BN’ers” een beetje apart. moet je je verantwoordelijk voelen voor mensen met een zelfde soort beroep? of ja zelfde beroep hebben ze niet eens…
ben het met de inhoud wel eens hoor, ik erger me ook aan die mensen die ze beschrijft.
Omdat ze afgelopen jaar in die docu heel open was dat ze bezig is met ivf? Dan begrijp ik wel dat mensen daaraan denken. Al kunnen het inderdaad heel veel dingen zijn.
Zou dat echt een raar berichtje vinden om later een zwangerschap aan te kondigen. Klinkt eerder als iets zakelijks. Maar wel lekker vaag zodat iedereen gaat speculeren.
Ik heb die docu niet gezien, maar ik vind gewoon alle speculaties/vragen over zwangerschappen verkeerd.
Misschien wordt ze wel coach
Ik weet van meerdere personen dat de behandelingen in hun ziekenhuizen zijn stopgezet. Ze mogen pas weer starten na de Corona crisis. Misschien is dit bij Kim haar ziekenhuis ook zo?
Ja dat ligt overal stil. Geloof ook best dat het gewoon iets anders is waar ze het over heeft. Wilde alleen aangeven dat ik begrijp waar de speculaties vandaan komen. Maar zou het zelf ook nooit vragen @Blush ik weet hoe vervelend die vragen/speculaties kunnen zijn.
Ik heb sinds Chantal die enorme shady “Wendy van Dijk heeft een cocaïneverslaving” headline publiceerde niets anders dan volledig respect voor Chantal.
WHAT? Kristin Cavallari & Jay Cutler gaan scheiden
Nooo, zij waren zooo leuk samen.
Wow ja ik zag het net, had ik niet verwacht.
Huh die foto rechtsboven heeft ze toch echt een minihoofdje in vergelijking met haar lichaam. Ziet er heel raar uit, toch?
Ja, nu je het zegt! Sowieso is er maar weinig echt aan de foto’s vermoed ik na het zien van de foto’s van eerder deze week
@Krabsalade die tape is wel echt een ding in k/j-beauty dus misschien toch een keer het proberen waard haha
Anouk is weer thuis! Ze heeft de reactie van haar vriend gefilmd want ze had het als verrassing bewaard. Geweldig!
Zo hé, zou me echt kapot schrikken. Midden in de nacht ineens iemand in de slaapkamer.
Haha ik ook