FF Boulevard #3

Doen Kate en Meghan ook. Alleen werd Meghan er om bekritiseerd en Kate niet :stuck_out_tongue:

1 like

Oh god dan heb ik niks gezegd :sweat_smile: heb het denk ik verkeerd onthouden

1 like

Vorig jaar was er een of andere recap van de dag bij EenVandaag oid waar ze een royalty kenner hadden uitgenodigd.
Dus die zat zo te vertellen van ‘ja en Máxima haar Nederlands is zoals je kan horen nog altijd ronduit slecht’ en ik zat echt van ehhh pardon??? wat zegt deze vrouw nu? En je zag die presentator ook echt even schrikken ofzo van :face_with_raised_eyebrow:
Vond het meteen al een stom mens

5 likes

Behalve bij vereniging haha. Altijd lekker kort want lang is toch zo suf en laarsjes of sneakers, maar wel een gala noemen natuurlijk! Mannen wel in rok uiteraard.

3 likes

Wat belachelijk, dat is duidelijk iemand die nog nooit een andere taal geleerd heeft.
Moeten ze maar eens kijken naar het Nederlands van de Belgische koning, die hier geboren is :joy:

6 likes

Ja zo vreemd! Volgens mij spreekt ze gewoon vrijwel foutloos Nederlands. Als ik het me goed herinner zei ze ook iets van dat het knap was dat Amalia zo goed Nederlands kon omdat haar moeder daar zo slecht in was :woman_facepalming:

Dat is het ook. Mss dat het in die zoekresultaten staat omdat ze prinses der Nederlanden zijn?

1 like

Ja toch? Van oranje Nassau. Maar omdat ze de prinses der Nederlanden is (titel).
Edit: wat @Bubbless egt dus

1 like

Ging ff googlen maar ik snap het niet meer, wat is nou de echte naam???

Maar Oranje Nassau lijkt er dan sowieso onderdeel van te zijn

3 likes

Ik ging dit net ook googelen en kwam er toen achter dat officieel hun hele naam incl titels en alles geregistreerd is als achternaam en ze geen voornaam hebben.
Amalia is bijvoorbeeld Hare Koninklijke Hoogheid Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, en dat is in zijn geheel haar achternaam haha whut

3 likes

Wat kut als je een vliegticket moet boeken. Niet dat ze dat ooit moeten maar stel dat.

27 likes

Hoe zouden zij ook een telefoonabonnement afsluiten? Moet je al die namen intypen bij de tele2 pff

6 likes

Dat ging over het dragen panty’s toch? (Nederlandse panty’s, geenondergoed haha…)

1 like

Oh ja ook inderdaad maar Meghan heeft ook weleens kritiek gehad voor het dragen van rokken boven de knie

1 like

Ik liep gister in de Appie met engerd Sergio van First Dates en hij kocht smerig fabrieksbrood. Echt heel juicy.

33 likes

Wit, halfje tijger.

2 likes

Kon ie wel afstand houden want daar heeft hij doorgaans moeite mee

12 likes

Nu je het zegt! Hij is echt meerdere keren vlak langs me gelopen. Nou is mijn Appie ook wel piepklein.

3 likes

Hoezo is hij een engerd? :rofl:

Heb je wel een First Dates gekeken?

7 likes