Wat is dit voor een hysterische muur. Dit zou ik niet trekken hoor.
Volgens mij is dat de DNAzaal ofzo, met dna van willy, max en amalia
Ik heb nog nooit hiervan gehoord en het klinkt echt heeel vreemd haha.
Hahaha ik zat me echt voor te stellen hoe Ariane alleen maar dacht âlet this be over with, ik wil terug naar mân Animal Crossingâ ofzo.
Ik vond Amalia prachtig (allemaal hoor), je merkt wel echt dat zij de oudste en de troonopvolger is vind ik. En de 16jarige wompie is echt jaloers op haar huid
Ik denk dat de stropdas weglaten de koninklijke manier van âeen joggingbroek dragenâ is.
Echt bizar dat zij onze koningin gaat worden
Of dat Amalia een tasje heeft, waar gaat ze naartoe?
Hahaha same. Ik vond de speech en dat toastmoment ook zo zoet. Het is belachelijk, maar kan daar echt emo van worden.
Voel ook een soort ongepaste trots en vertedering voor Amalia als aankomende vorstin. Zoals toen ze voor het eerst ging spreken (vorig jaar?) of nu ze bij dat toastmoment die tas vasthoud
omg ik wordt echt oud. Straks heb ik haar foto aan de muur zoals mr Harmsen in gtst.
Ah ik hou zo van het NL koningshuis. Ze komen echt heel vlot en normaal over. WA en Maxima lijken echt toffe ouders.
Spreekt Maxima eigenlijk Spaans met de prinsesjes of niet? Haar Nederlands is wel echt heel goed trouwens.
Vind dit zo leuk haha
En volgens mij leerde Amalia ook nog een taal die in China wordt gesproken.
Er zijn meerdere talen die gesproken worden in China die elk anders heten.
Nee, Mandarijn
Die zijn ook oranje
Haha als het mandarijn is vind ik het wel mooi dat je het âeen taalâ noemt alsof het een of ander klein dialect is uit het noordoosten van China
edit: klinkt eigenlijk wel interessanter dan âik oefen mân chineesâ
Mijn manier om niet de fout te maken om te schrijven.
Ik wilde al zeggen, als je in je cocktailjurk naar een gala komt word je echt weggekeken. Lang en handschoenen. En de mannen inderdaad in rok, smokings zijn voor obers.
/elitarisme
Haha oh de handschoenen doen ze bij mijn vereniging gelukkig nog niet aan!!
Hoort wel bij white tie officieel. Ik hield ze ook nooit de hele avond aan hoor, gingen altijd vrij snel weer uit (en dan weer even aan voor de fotomomenten) en had ook gewoon mijn all stars in mijn tas die ongeveer 10 minuten nadat het dansen begon aan gingen