FF Boulevard #3

Het klopt volgens mij wel dat je de dames van het koningshuis met koningsdag nooit ziet met een rok die boven de knie komt. (Ik denk eigenlijk dat je dat nooit ziet want als ze op de foto staan is dat altijd vanwege een formele gelegenheid.) *FAKE NEWS!!!
Maar het verschil zit hem er denk ik in dat Alexia en Ariane officieel kinderen zijn (hoe damesachtig ze er ook uit zien) en kinderen mogen dat wel.
Het is al heel wat dat je de volwassen vrouwen zonder panty, met blote benen, ziet want dat is eigenlijk ook niet ‘hoe het heurt’ en bij het Britse koningshuis is dat dan ook echt uit den boze.

3 likes

ze lijkt op bea:

114 likes

Wie heeft die regels ooit verzonnen? Je kan ook heel net gekleed gaan met een rok boven de knieën. Prince George mag ook geen lange broek aan tot ie 7 is ofzo. De vrouwen mogen ook geen rood of kleur op de nagels bij de Britten. Echt onderdrukking op een level: het is niet van levensbelang, dus waarom zou je daar tegen vechten. Maar het slaat nergens op, dus waarom kijkt niemand opnieuw die voorschriften na?!

5 likes

Ik zal nooit vergeten dat er enorme ophef was in de Britse pers omdat Meghan het had gewaagd zelf het portier van de auto te sluiten!!!

24 likes

Het zijn niet alleen voorschriften die er speciaal voor het koningshuis gelden maar veel ‘gewone’ etiquetteregels. Vaak moderniseren die vanzelf wel (langzaam) maar Queen E staat er om bekend met een ijzeren vuist te regeren betreft dat soort regels dus ik denk dat zolang zij leeft, het zo streng blijft.
Ik hoop dat als Maxima een jurk boven haar knie zou willen dragen dat ze dat gewoon doet, maar ik kan me voorstellen dat als je onderdeel bent van het koningshuis dat je het ook leuk vindt om dat soort tradities/waarden in ere te houden.

4 likes

Mrs. voor jou!!!

@Chesirecat was dit? :joy: Die vrouw is werkelijk onhandelbaar ook!

2 likes

Ik heb dat met koningsdag echt nog nooit gezien maar misschien let ik gewoon niet goed op.

*Ik let niet op. 2014 had ze boven de knie

Ik was de leeftijden van de AAA meisjes aan het zoeken en ik vind de suggesties wel echt heel lelijk bij Ariane :frowning:

Ben ik de enige die nog nooit van “Ariane der Nederlanden” gehoord had? Ik zou “prinses Ariane” intypen bij google.

28 likes

Had ik eerst ook maar als bijvoorbeeld Amalia leeftijd Googled krijg je doordruk suggesties en dan komt dit.

Ik vind het ook zo kut voor Ariane dat haar screenshot steeds gedeeld wordt. Een aantal jaar geleden gingen ook al filmpjes rond op dumpert van haar. Volgend mij heeft ze gewoon een tic, echt sneu dat iedereen daar zo lullig over doet. Kan ze ook lekker wat aan doen.

4 likes

Hoezo denk je dat?
Vandaag was toch gewoon een normale schrik reactie?

1 like

Oh ik dacht te herkennen dat ze eerder ook weleens met haar ogen draaide of groot maakte, daar leek dit ook op. Maar kan ook zijn dat ze schrok. Wil dus niet die andere video delen maar daarin lijkt het in ieder geval alsof het tics zijn.

1 like

Die met die tik was volgens mij Alexa toen, 3 jaar terug ofzo

3 likes

Doen Kate en Meghan ook. Alleen werd Meghan er om bekritiseerd en Kate niet :stuck_out_tongue:

1 like

Oh god dan heb ik niks gezegd :sweat_smile: heb het denk ik verkeerd onthouden

1 like

Vorig jaar was er een of andere recap van de dag bij EenVandaag oid waar ze een royalty kenner hadden uitgenodigd.
Dus die zat zo te vertellen van ‘ja en Máxima haar Nederlands is zoals je kan horen nog altijd ronduit slecht’ en ik zat echt van ehhh pardon??? wat zegt deze vrouw nu? En je zag die presentator ook echt even schrikken ofzo van :face_with_raised_eyebrow:
Vond het meteen al een stom mens

5 likes

Behalve bij vereniging haha. Altijd lekker kort want lang is toch zo suf en laarsjes of sneakers, maar wel een gala noemen natuurlijk! Mannen wel in rok uiteraard.

3 likes

Wat belachelijk, dat is duidelijk iemand die nog nooit een andere taal geleerd heeft.
Moeten ze maar eens kijken naar het Nederlands van de Belgische koning, die hier geboren is :joy:

6 likes

Ja zo vreemd! Volgens mij spreekt ze gewoon vrijwel foutloos Nederlands. Als ik het me goed herinner zei ze ook iets van dat het knap was dat Amalia zo goed Nederlands kon omdat haar moeder daar zo slecht in was :woman_facepalming: