FF Boulevard #3

Kourtney

8 likes

Nah weer zo’n bijzondere opmerking. Ik snap het niet hoor. Ze heeft al echt goede dingen gedaan om mensen uit de gevangenis te krijgen. Ja, je kunt knap zijn én slim als vrouw.

34 likes

Waarom niet? Een persoons interesse kan toch veranderen? Ik vond vroeger ook andere dingen interessant dan nu ik volwassener ben.

21 likes

Dit en mensen kunnen zich ook ontwikkelen. En dan doen ze dat, is het ook niet goed, zucht…

11 likes

Ik vind dat zo gek dat iedereen de Kardashians maar beschouwt als te dom om de dag aan te kijken.
Je krijgt echt geen graad in rechten gratis bij een pakje boter. Ook niet als je een Kardashian bent.
Hun vader was ook niet bepaald achterlijk ( en Kris al helemaal niet…)

29 likes

Maar dit betekent toch niet dat ze er niets voor doet?

3 likes

Ze moet alsnog the bar exam doen om advocaat te worden

2 likes

Ze deelt in de serie hoe die stage gaat en wat ze er allemaal voor moet doen, is geen kattepis hoor. Echt niet easy peasy.

1 like

Ik bedoelde het niet lullig naar Kim hoor (sorry Kim!, haha) want ik vind het echt vet dat ze dit doet. Ik vroeg me alleen af of haar bekendheid in het voor/nadeel van haar client kan werken.

2 likes

Ik zag net Naomi van As voorbij komen op insta. Zij en Sven Kramer lijken me echt zulke lieve ouders! en wat een schatje is hun dochtertje

10 likes

Jaaaa, ook zoo lief met dat donkere haar! Echt een lachebekkie. Ik deel je mening: het schattigste kind EVAH!

3 likes

Goed filmpje inderdaad!

En dan nog. Al doet ze een NHA cursus bloem schikken.
Ze ontwikkelt zich gewoon, zoals de meeste mensen dat doen. Ik ben echt geen fan van de Kardashian show, maar word echt naar van dat neerbuigende gedoe richting hen.

21 likes

Mr Big and Carrie

7 likes

Die schoenen?

9 likes

Ochjee, ik zag dat Samantha de jong / Barbie zwanger schijnt te zijn van een tweeling. Hoop echt dat ze nu een veilige plek heeft en evt goede begeleiding krijgt om in rust de kids op te kunnen voeden.

oke oeps, ben in fake news getrapt

Haha welnee ze zitten er alleen grapjes over te maken omdat ze al een buikje heeft

1 like

Ik vind hem er bijna jonger uitzien…

Nee was gewoon clickbait!

oh serieus hahahaha, zucht ik las ook eigenlijk enkel een tweet. Voel me nu een verspreider van nepnieuws

1 like

The Boys from Brazil

6 likes