Het maakt van mij geen on-feminist als ik dit zeg, wow!
Haha wat heerlijk dit. Msnâen, brieven schrijven via e-mail (L)
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik vind de opmerking erg on-feministisch.
@Willem helemaal mee eens.
Ik ben echt verbaasd door dat spleetje tussen haar tanden. Zat dat er altijd al?
Ik was ook gefascineerd door het spleetje tussen haar tanden. Had ze dat altijd al?
Haha wow ik moest echt ff twee keer kijken door die identieke reacties hierboven @Taartje en @Takkie
Haar extensions zijn slecht gezet, dat is het.
Wow eng haha
Hahaha ja het valt dus wel op nu
Precies dit @Taartje Ik ging vanochtend nog even terugscrollen op haar Instagram en zag een foto van september 2017 ofzo en toen had ze het nog niet.
Oh ik vind dit ook heel mooi!
Ik was zo boos op mijn moeder dat ik in groep 8 geen stringetje boven de broek mocht. (Ik was ook echt de enige uit mijn klas die dat niet mocht, echt bizar.)
*Na lang zeuren kreeg ik trouwens een string van sloggi maar die was niet zo mooi als de reetveters met stras van mijn klasgenoten.
Ik had dus een enorm lelijke knalrose string mét playboybunny op de voorkant én met steentjes bij je bilnaad bovenaan. Is hij geknapt in de botsautos precies op dat punt .
Ik had deze babyâs even gemistâŠ
Ze studeert rechten want ze wil advocaat worden net als haar vader.
Ze loopt stage bij een advocatenkantoor
Ik zou lijp worden van die vocal fry en die élke zin die klinkt als een vraag toon van Kim.
Weinig mensen die zo kut praten als zij.
Ik vraag me toch af hoe dat zal gaan als zij dan straks advocaat is. Stel ze wordt strafrechtadvocaat (lijkt erop dat dat wel een optie is omdat ze dat Justice Project heeft gedaan). De VS heeft dan vaak juryrechtspraak. Zouden mensen van die jury dan niet in het voordeel of nadeel van haar client beslissen, puur omdat zij een mening over haar hebben? Volgens mij heeft iedere leipie juryduty namelijk in de VS.
Volgens mij heb je als advocaat wel een (beperkte) keuze wie er in de jury zit, je kan mensen wegsturen. Maar zal alsnog vast gebeuren dat ze inderdaad in het voordeel of nadeel beslissen puur vanwege haar.
Je hebt gelijk, maar volgens mij heeft ze wel met haar invloed toen een ter dood veroordeelde man vrij gekregen als ik het goed heb, dus kan ook iets goeds zijn. Maar ja dan is het rechtssysteem niet top haha