FF Boulevard #3

:joy:

1 like

hahahahah

oh zat echt even hardop te lachen, heerlijk.

1 like

T gaat nu alleen maar over kerrona :joy:…

Weet niet of het al besproken is maar Sophie Turner (Game of Thrones en getrouwd met Joe Jonas) is zwanger gespot. Ze hebben zelf nog niks bekendgemaakt, vind het wel leuk dat zij in tegenstelling tot Priyanka en Nick nooit zo naar buiten treden met nieuws…

8 likes

Royke heeft stage gelopen met Kim K., hij is minder druk in zijn privĂŠleven dan Kim en is daardoor eerder klaar met zijn stage en studie. Omdat Annic alleen een advocaat wou die haar influencerstatus begrijpt, en Kim nog niet klaar is, heeft ze voor Roy gekozen. Zijn Nederlands is ook Ă­ets beter en dat is handiger als je dreigbrieven wil sturen naar Nederlandse forummers.

Dat ons Royke haar vertegenwoordigt vindt ze tĂŠ lief :sparkling_heart:

35 likes

Hahahahaha arme @Morganfreeman en @ZusjevanJoost

Ik heb een hulplijn ingeschakeld stelletje draken.

14 likes

Hahahahahhahahaa i cant

Twee dingen die ik kut vind:

1. Ze spreekt over boobies
  2. Het is een jurk en we zien op de 4 foto’s alleen het bovenstukje.
39 likes

En heeft elke BN’er/Influencer een collectie met Na-kd?

4 likes
  1. “dus ik heb hem zelf maar gemaakt”, yeah right, natuurlijk heb je dat helemaal zelf gemaakt Kim
8 likes

Waarschijnlijk maat s m l ook

1 like

Heeft ze nou nog meer met dr gezicht gedaan of ligt het aan die filter? :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

Edit : ik dacht even dat het die Estelle Cruijf was. :joy:

34 likes

Ze lijkt hier op Connie Breukhoven

Edit: tegenwoordig Witteman

3 likes

ook ja :rofl: :joy:

Was dat niet al bekend? In mijn hoofd wist ik dit al, misschien heb ik het wel gedroomd. Misschien ben ik wel helderziend en kan ik nu geld verdienen met mensen uitbuiten, pardon, helpen.

Ik vind Sophie wel echt leuk, ook al heb ik die Jonas brothers gemist in mn jeugd. Die priyanka geeft me een beetje de kriebels, ik vind haar maar onecht overkomen.

4 likes

Echt een mix van Estelle Cruijff en die vriendin van Lil Kleine :neutral_face:

7 likes

Op 1 of andere manier gaan ze er ipv jonger vaak juist heel oud uit zien met al die filler behandelingen? Werkt niet echt in hun voordeel iig. Die vriendin van lil kleine lijkt ook wel 50.

33 likes

Ik klikte vorige week per ongeluk op dit filmpje (hij stond in mijn aanbevolen lijst en ik las “filing” in plaats van “filling”, wat me intrigeerde), maar ik bleef kijken omdat ik het wel een begrijpelijk standpunt vind van iemand die zich bezig houdt met schoonheid! Hij cosmetisch arts en gebruikt vrijwel geen fillers omdat hij ervan overtuigd is dat het zelden een mooi effect geeft: https://youtu.be/8kg16UM3YnE

3 likes

Ja dit is zo waar. Of je nu 20, 30 of 50 bent, je gaat er met die fillers sowieso uitzien als iemand van 50 die dat probeert te verbloemen. Ik vraag me ook af als ze over een paar jaar terugkijken naar hoe ze er voor die fillers uitzagen en nu, of ze dan heel erg spijt hebben. Kan toch niet anders…?

7 likes