FF Boulevard #3

Vraag me ook af hoe lang dat blijft zitten en of het ook gaat zakken ofzo, zoals in dat filmpje hierboven ook gezegd wordt.

Als je al zoveel hebt laten injecteren moet je toch wel bezig blijven ?

Ben ook heel benieuwd hoe zoiets eruit ziet over 20 jaar ofzo.

ook best een interessant filmpje

3 likes

Ik hoop dat we ooit weer gewoon natuurlijk oud mogen worden.

7 likes

Wie zegt dat het niet mag? Het probleem is denk ik de onzekerheid die je krijgt zodra je een publiek figuur wordt. Als je dan ook al die ingrepen vergoedt krijgt dan is de keuze snel gemaakt.
Een vrouw met een gemiddeld inkomen moet wel honderd keer nadenken of ze haar neus oid laat doen.

Oh zeker mag het wel. Maar als we naar het influencer wereldje kijken zijn er maar weinig die hun natuurlijke looks behouden. Daardoor worden jonge meisjes en vrouwen ook beĂŻnvloed omdat ze denken dat het de nieuwe schoonheidsstandaard is. Dat is jammer.

Je hebt helemaal gelijk hoor! Omdat het ging over een bepaald overdreven filleruiterlijk bij celebs die al jong en conventioneel aantrekkelijk zijn, moest ik denken aan dat filmpje. Ik denk ook dat wat die dokter zegt voornamelijk van toepassing is bij al knappe gezichten.
Zelf ben ik een beetje principieel voor het behoud/de normalisering van (mijn eigen) lelijkheid*, ook in de media, dus ik heb weinig interesse in cosmetische ingrepen en weet er verder ook heel erg weinig van!

*Wat een privilege is, in onze samenleving is het nou eenmaal heel moeilijk om fysiek minder aantrekkelijk te zijn, dus ik veroordeel mensen zéker niet als zij bepaalde stappen zetten om dichter bij het schoonheidsideaal te komen. Ik was mijzelf ook en draag make-up enzo, je moet wat om je comfortabel te voelen op de wereld!

7 likes

Ben het helemaal met je eens hoor, ik vind fillers voor die situatie / gebruik ook fijn dat ze bestaan!

Maar veel mensen slaan echt zo erg door, dat zie je ook in die filmpjes. 1 keer per half jaar lippen vullen met 1 ml is echt heel erg veel en als het niet geheel afbreekt krijg je dus zon duckface.

1 like

Had toevallig gister gepost in het ex on the beach topic, was een meisje die echt exact een kruising tussen bella hadid/ kim K leek, je zag precies dat ze zon gesculpt neusje had en die lippen precies zo gespoten als Bella. Gewoon sprekend. Toen ik daarna haar oude fotos terugzag leek ze ook op de oude versie van Bella.

Ik kan er dus gewoon niet bij dat je je gezicht zo kan kopen en er ook nog een flinke zak geld mee verdient zoals Bella.

Ik vind dat trouwens ook wel een heel extreem geval, Bella Hadid. Ben heel benieuwd hoe die eruit gaat zien over 10-15 jaar aangezien ze nog zo jong is en er al zoveel aan gesleuteld is. Die cat eyes worden steeds extremer? straks wordt het ook zon catwoman hahaha

3 likes

Laatst zag ik op insta hoe ze dat doen. Ziet er heel apart uit als je het mij vraagt .

1 like

Krijg er een beetje een katachtige indruk van, zoals die vrouw die zich zoveel mogelijk liet transformeren tot kat.

7 likes

Die wenkbrauwen zien er zooo gek uit op de tweede foto. Er was eerder al iets gepost hierover, en daar stonden die wenkbrauwen gewoon bijna horizontaal haha. Ze lijken ook meteen veel langer.

2 likes

jaaaa die catwoman idd. Ik zie Bella dus zo voor me over 20 jaar ofzo.

8 likes

Zou deze persoon nu echt denken: ‘goh, ik zie er nu echt beter uit dan voor al die ingrepen’? :joy:

16 likes

Jaaa dit is dus die “bella hadid” makeover

2 likes

Wow dacht dat dat wel klopte. Maar zo zag ze er dus uit:

8 likes

Ik vind haar daar oprecht ook wel 40+ lijken. Het maakt haar zoveel ouder, terwijl ze rond de 23 is.

Zonde

en idd de rest van de fotosessie zijn heel cheap en ordinair. :thinking:

7 likes

:scream:

goede hand/foundationmatch ook

15 likes

Over Bella. Ook zo typisch Amerikaans om te benoemen (zie haar bio op Instagram) dat ze Nederlands en Palestijns is. Terwijl ze (volgens mij) amper een woord Nederlands spreekt. Yolanda, haar moeder, is Nederlands, maar volgens mij heeft zij haar kinderen niet tweetalig opgevoed. Vind dat altijd zo typisch haha. Amerikanen willen zo graag iets anders zijn dan alleen Amerikaan.

23 likes

maar dit zijn dan toch gewoon haar roots? Ongeacht of ze de taal spreekt of niet

11 likes