Ah, oké. Vandaar de vraag wat er is voorgevallen omdat dat fragment alleen echt naar overkomt. Zeker omdat Ryanne er gewoon chill in is.
@LizzyBennet verklaart wel meer. Dat vind ik dan wel oprecht kut voor haar dat dat zoveel invloed heeft.
Ah, oké. Vandaar de vraag wat er is voorgevallen omdat dat fragment alleen echt naar overkomt. Zeker omdat Ryanne er gewoon chill in is.
@LizzyBennet verklaart wel meer. Dat vind ik dan wel oprecht kut voor haar dat dat zoveel invloed heeft.
M’n vriend heeft ze gisteren ook samen in Amsterdam gespot!
Goede van Billie! Vind het ook fijn dat ze nooit sexy of uitdagend gekleed gaat, fijn dat er ook dat soort rolmodellen zijn voor jonge meiden.
En over Famke; ik heb echt een zwak voor haar. Als ik zoveel gepest, getreiterd en zelfs fysiek aangevallen zou zijn als zij was ik nooit meer naar buiten gegaan, ik vind haar heel erg dapper.
Jawel
Hahah, wat, muzungu? Kom op zeg
Ik vind wel iets van witte mensen die het ongemakkelijk vinden dat ze witte genoemd worden
Billie heeft wel eens gezegd dat ze het niet fijn vindt als mensen het zo verwoorden alsof meiden/vrouwen die dan wel ‘schaarser’ gekleed gaan het slechte voorbeeld geven. Ze wilt dat iedereen zich kan kleden zoals diegene dat wilt, of het nu met veel of weinig om het lijf is
Haha ja de allereerste keer meemaken hoe het is als niet iedereen op je lijkt en je huidskleur ineens een ding is waar mensen op letten.
Nouja wat ik bedoel is dat muzungu een heel bekend woord is en overal te vinden is als je een beetje research naar een Afrikaans land doet. En dan had ze ook geweten dat dit doorgaans gewoon ‘witte’ betekent en dat verder niks achter zit. En ja, realiseren dat je wordt aangekeken op je huiskleur is vervelend maar inderdaad niet geheel ongewenst als west Europese witte.
Dat mensen zien dat je wit bent en dat benoemen. Net als dat er in Indonesië continu bule naar je geroepen wordt. Soms bule gila als je geluk hebt.
ik vind Ryanne van Dorst zo fijn
Dit is bedoeld om zijn liefde te beamen? Moet hij dan niet juist zijn zak legen?
Vind dit wel lullig 
Ah Romee Strijd is zwanger. Zo leuk voor ze. Blijkbaar was het best spannend met PcOS en lang geen menstruatie door het zware trainen.
Ja ik vind het echt leuk voor haar.
Zie je ook meteen hoe onwijs slecht dat modellen leven kan zijn.
Eminem of G-eazy ? Want Eminem wil ik sowieso elke dag 
Of moet dit in darkside crushes 
Ik vind het ook wel heel goed dat ze dit benoemd. Zat net toevallig op haar insta te kijken (want in het andere topic las ik dat ze veel was aangekomen, maar dat zie ik echt niet😂) en zag de tekst bij deze foto. Toen moest ze hier ook mee bezig zijn geweest.
Ik vind haar hoofd altijd zo intens groot.
Kan ze niets aan doen, maar het valt me gewoon altijd op.
Ja op sommige foto’s lijkt haar hoofd enorm uit proportie, terwijl dat niet op andere foto’s is. Maar misschien is de foto ongelukkig genomen en beledig ik nu de grootte van het hoofd
Oh haha bedoelde het niet vervelend naar jou ofzo. Had ook niet zo ver terug gescrold. Maar Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, al zie ikhet nog steeds niet echt.
Ze is natuurlijk nog steeds super slank, maar was wel echt een bonk spier, met heel weinig vet. Die verhouding zal nu iets meer in balans zijn?
Vind iig goed dat ze benoemt dat zo’n lichaam eigenlijk niet per se gezond of zaligmakend is.