FF Boulevard #3

Wat een naar filmpje van Paul de Leeuw :face_vomiting:. Zou inderdaad goed zijn als dit wat meer wordt opgepakt.

Zo sneu voor dat jochie ook, waarschijnlijk was het hele publiek ook aan het lachen? En vraag mij af of de ouders dit zo hebben goedgekeurd? Bizar!

Omdat de definitie van pedo is dat diegene aangetrokken is tot minderjarigen. Doet natuurlijk niet af van het feit dat dit soort gedrag niet getolereerd mag worden.

4 likes

Heeft Paul de Leeuw hier zelf wel eens op gereageerd? Hoezo zou dit ook grappig zijn, arm jongetje…

Volgens De Leeuw is het fragment uit zijn context gehaald en daardoor verwarrend voor een internationaal publiek. “Het filmpje, meer dan tien jaar oud, wordt opeens herontdekt door wildvreemden die niets van mij weten en ervan uitgaan dat het uit Nederland is, dus kwaadaardig.”

Zelf actie ondernemen werkt volgens de Vara-coryfee slechts averechts. “Wij wilden het er niet afhalen uit angst voor een waar-rook-is-is-vuurreactie.”

Het is blijkbaar alleen raar omdat het Nederlands is

De video is nu weg.

Kylie cosmetics is echt een mega imperium hé. Het bedrijf was in 2019 900 miljoen dollar waard.

Het is niet alsof ze als hobby een paar lipglossjes op Etsy verkoopt.

16 likes

6 likes

Precies dit! Insta staan echt ramvol met meiden die op Kylie lijken of willen lijken. Zo eentonig.

1 like

Al zijn die op Etsy wel van beter kwaliteit :no_mouth:

1 like

Wow. Vind de comments die er vervolgens onder staan ook zo raar. Hoe kunnen vrienden hier nog leuk onder reageren? Zo onzeker dit, heel jammer…

Ik vind haar op die onderste best een kopie van haar vriendin (volgens mij), Chrissy Teigen, de vrouw van John Legend.

3 likes

Ik vind de onderste vrouw echt prachtig, maar kan niet geloven dat zij het echt is. Het is alleen geen 1 april.

1 like

Dat er een verschil is, zeker. Maar wat heeft ze gedaan dan?

Ik vind die twee foto’s gewoon heel erg op elkaar lijken eigenlijk. Op die onderste zijn vooral haar wenkbrauwen, wimpers en eyeliner 2x zo dik en donker, lekker geshaped, haar haar donkerder en de belichting en hoek heel anders, maar daarbuiten zie ik dezelfde vrouw eigenlijk.

Maar het ligt ook heel erg aan die foto. Op die andere twee lijkt ze al veel meer op zichzelf

Daar herken ik haar direct

3 likes

Ik vind deze haarkleur wel veeel mooier dan dat witte blond. Vond haar daar extra nep door lijken.

1 like

Ik vind die hele familie al zo verwarrend omdat ze zoveel op elkaar lijken, en nou blijken ze ook nog eens niét op zichzelf te lijken. Moeilijkmoeilijk.

32 likes

Ik moet niks!!!
Nee ja oke die neus ziet er iets kleiner uit misschien maar verder blijf ik erbij dat dit gewoon 2x dezelfde vrouw is hoor.

Het interesseert me eigenlijk ook geen reet haha dus ik weet ook niet waarom ik zo intens naar het gezicht van een Kardashian zit te turen.

4 likes

53 likes

Ja, want zo ziet ze er echt uit zonder fotosoep :no_mouth:

1 like