FF Boulevard #3

Yessss wist niet meer wie het was maar ik heb je door Jeroen!! :female_detective:

Zocht nog op @jeroen maar dat werkte verassend genoeg niet

2 likes

Hahaha maar iedereen killen is veeeel te makkelijk hĆØ jongens!

Ik vind de insta van jamie uberhaupt niet meer?

Haha de 2e dus. Wat gek dat ik hem niet vind via mijn zoekopdracht.
Maar thanks!

Edit: nu vind ik hem wel weer.

1 like

Wat vaag, ook dat zij hem dan maar weer gaat volgen?

Aan de andere kant had ook al een paar dagen niemand het meer over Lil’Kleine gehad. Ze moesten toch wel weer iets verzinnen om in het nieuws te komen

33 likes

In wat voor wereld leven we eigenlijk dat we relaties gaan beoordelen aan het feit of ze elkaar wel of niet volgen op Instagram

Desondanks smul ik hier wel van en leef ik van dit soort drama. :see_no_evil:

24 likes

Ik vind hen ook wel van die types die elkaar gaan ontvolgen vanwege een ruzie over wie de vaatwasser moet uitruimen.

33 likes

Social distancing!!!

Vraag me af of de stagiares bij Amayzine dit continue aan het bijhouden zijn, of dat er apps zijn die je een melding sturen als persoon x persoon y ontvolgt…

Ik denk eigenlijk dat er op vakantie iets is gebeurd. Dat die Jamie heel graag naar huis wilde met d’r kind maar dat kon niet meteen ivm corona. En toen het wel weer kon wilde Jorrik niet meteen omdat het anders gezichtsverlies zou zijn omdat ā€œze er gewoon op vakantie waren en niet vastzatenā€

6 likes

Dit was ook meteen wat ik dacht. Zou me niks verbazen iig

Zowel het ā€˜nee hoor niks aan de hand’ maar over vier weken ā€˜als vrienden’ uit elkaar als het idee dat ze het expres doen zijn mijn inziens zeer aannemelijk. Ben benieuwd welke waar blijkt te zijn straks!

9 likes

Zei hij toen niet ook niet dat zijn nieuwe album over de liefde ging en veel liedjes over/voor haar geschreven waren? Als het nu echt uit is neemt niemand dat album nog serieus.

1 like

was marco borsato ook niet liedjes voor leontien aan het schrijven (en overal aan het verkondigen) in wat nu blijkt de periode dat hij een affaire had :o_o:

51 likes

Maar echt, die staat ook overal met zn giechel vooraan

20 likes

Pffff ik wilde net hetzelfde zeggen idd. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:
Perfect stel. :face_vomiting::face_vomiting:

Kim Feenstra is zwanger! Dus toch

46 likes

ahh wat leuk voor haar!

Ja zo leuk! Zag m wel aankomen. Je kon het alwel goed zien op haar filmpjes en foto’s. Echt fijn voor ze :blush:

Ik gok op een Jorik

6 likes