Yessss wist niet meer wie het was maar ik heb je door Jeroen!!
Zocht nog op @jeroen maar dat werkte verassend genoeg niet
Yessss wist niet meer wie het was maar ik heb je door Jeroen!!
Zocht nog op @jeroen maar dat werkte verassend genoeg niet
Hahaha maar iedereen killen is veeeel te makkelijk hĆØ jongens!
Ik vind de insta van jamie uberhaupt niet meer?
Haha de 2e dus. Wat gek dat ik hem niet vind via mijn zoekopdracht.
Maar thanks!
Edit: nu vind ik hem wel weer.
Wat vaag, ook dat zij hem dan maar weer gaat volgen?
Aan de andere kant had ook al een paar dagen niemand het meer over LilāKleine gehad. Ze moesten toch wel weer iets verzinnen om in het nieuws te komen
In wat voor wereld leven we eigenlijk dat we relaties gaan beoordelen aan het feit of ze elkaar wel of niet volgen op Instagram
Desondanks smul ik hier wel van en leef ik van dit soort drama.
Ik vind hen ook wel van die types die elkaar gaan ontvolgen vanwege een ruzie over wie de vaatwasser moet uitruimen.
Social distancing!!!
Vraag me af of de stagiares bij Amayzine dit continue aan het bijhouden zijn, of dat er apps zijn die je een melding sturen als persoon x persoon y ontvolgtā¦
Ik denk eigenlijk dat er op vakantie iets is gebeurd. Dat die Jamie heel graag naar huis wilde met dār kind maar dat kon niet meteen ivm corona. En toen het wel weer kon wilde Jorrik niet meteen omdat het anders gezichtsverlies zou zijn omdat āze er gewoon op vakantie waren en niet vastzatenā
Dit was ook meteen wat ik dacht. Zou me niks verbazen iig
Zowel het ānee hoor niks aan de handā maar over vier weken āals vriendenā uit elkaar als het idee dat ze het expres doen zijn mijn inziens zeer aannemelijk. Ben benieuwd welke waar blijkt te zijn straks!
Zei hij toen niet ook niet dat zijn nieuwe album over de liefde ging en veel liedjes over/voor haar geschreven waren? Als het nu echt uit is neemt niemand dat album nog serieus.
was marco borsato ook niet liedjes voor leontien aan het schrijven (en overal aan het verkondigen) in wat nu blijkt de periode dat hij een affaire had
Maar echt, die staat ook overal met zn giechel vooraan
Pffff ik wilde net hetzelfde zeggen idd.
Perfect stel.
Kim Feenstra is zwanger! Dus toch
ahh wat leuk voor haar!
Ja zo leuk! Zag m wel aankomen. Je kon het alwel goed zien op haar filmpjes en fotoās. Echt fijn voor ze
Ik gok op een Jorik