Wel echt een selfmade miljardair dus! 
Ik snap niet waarom Chantal J. Britney’s IG-post in haar stories zet. Ik zie het nu al voor de derde keer bij haar. Ik krijg er mean girls vibes van.
Chantal is sowieso een mean girl. Ze doet alsof ze zo echt en normaal is en basht Wendy omdat ze weet dat het publiek dan met haar mee gaat. Haar humor die iedereen geweldig vindt gaat ook ten koste van een anders. Altijd mensen uitlachen.
Fuck wendy van dijk tho
Ik hebheb de stukken in het AD en het NRC hierover gelezen, en dit kan geen toeval zijn lijkt me.
Zij is de vrouwelijke Bass Smit
En intussen ooooo zo onschuldig spelen. Bah. Ik kan haar echt niet uitstaan🤮
Echt vreselijk zeg… 
Heeft ze het verwijderd? Ik zie het nu niet.
Is denk ik alweer weg, staat er maar 24u.
Ja, dan was ik gewoon te laat. Heel jammer dat ze dat deed.
Ik vind haar eigenlijk best wel op de drie prinsessen van Willem-Alexander en Máxima lijken?
Dat is zulk oud nieuws, het kind heeft ondertussen al z’n rijbewijs.
( Grapje hoor, maar het is al een poosje bekend
)
Ja, een week geleden ofzo. Het geroddel gaat ook zo snel 
Oh gut rapper Sjors heeft nu ook insta stories gemaakt met ‘black lives matter’ en daarna een foto waarop hij poseert met John Williams. Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind het een beetje … vreemd
maar ja tis rapper sjors, die is ook verstandelijk beperkt, dus waarschijnlijk heeft hij het zelf niet door.
Sorry, maar hier moest ik even om proesten. Hij bedoelt het vast goed, maar dit is een rare manier om je steun te betuigen. “Black Lives Matter! Hier is een foto met John Williams om het te bewijzen.”
Zo cringy dat hij dan “blank” en “donker” gebruikt in combinatie met deze boodschap inclusief attitude