Dat mensen zien dat je wit bent en dat benoemen. Net als dat er in Indonesië continu bule naar je geroepen wordt. Soms bule gila als je geluk hebt.
ik vind Ryanne van Dorst zo fijn
Dit is bedoeld om zijn liefde te beamen? Moet hij dan niet juist zijn zak legen?
Vind dit wel lullig
Ah Romee Strijd is zwanger. Zo leuk voor ze. Blijkbaar was het best spannend met PcOS en lang geen menstruatie door het zware trainen.
Ja ik vind het echt leuk voor haar.
Zie je ook meteen hoe onwijs slecht dat modellen leven kan zijn.
Eminem of G-eazy ? Want Eminem wil ik sowieso elke dag
Of moet dit in darkside crushes
Ik vind het ook wel heel goed dat ze dit benoemd. Zat net toevallig op haar insta te kijken (want in het andere topic las ik dat ze veel was aangekomen, maar dat zie ik echt niet😂) en zag de tekst bij deze foto. Toen moest ze hier ook mee bezig zijn geweest.
Ik vind haar hoofd altijd zo intens groot.
Kan ze niets aan doen, maar het valt me gewoon altijd op.
Ja op sommige foto’s lijkt haar hoofd enorm uit proportie, terwijl dat niet op andere foto’s is. Maar misschien is de foto ongelukkig genomen en beledig ik nu de grootte van het hoofd
Oh haha bedoelde het niet vervelend naar jou ofzo. Had ook niet zo ver terug gescrold. Maar Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, al zie ikhet nog steeds niet echt. Ze is natuurlijk nog steeds super slank, maar was wel echt een bonk spier, met heel weinig vet. Die verhouding zal nu iets meer in balans zijn?
Vind iig goed dat ze benoemt dat zo’n lichaam eigenlijk niet per se gezond of zaligmakend is.
Oh ja inderdaad en de velgen lijken ook wat vervormd
Nu je het zegt, inderdaad hahahha. Ik zou dus echt niet durven photoshoppen, jullie komen er direct achter
Kom er net achter dat Romee’s vriend de zoon is van Bert “het familiediner” van Leeuwen.
nee lijkt in het echt ook zo. die enorme lappen extensions werken ook niet in haar voordeel
ze lijkt echt op een bratz
Haar gezicht en armen vind ik er wel zachter uitzien dan voorheen. Maar dat is wellicht ook wel puur de zwangerschap. Het zullen misschien niet eens de kilo’s zijn die haar menstruatie hebben teruggebracht, maar eerder de rust die ze heeft genomen.
Ja wou ik net zeggen inderdaad. Lijkt gewoon op een Barbie qua verhoudingen.
Die foto van Nikkie doet me denken aan een advertentie die de hele tijd in mijn insta story komt van een kledingwinkel
Edit: screenshot weg
Op de meest rechtse lijkt haar rechtervoet ook te missen?
Of zit die naar achter?
@Oizys oh ja, op dat filmpje lijkt het inderdaad alsof de foto’s het gewoon wat benadrukken…
Maar ik denk niet dat niemand haar belachelijk probeerde te maken maar het het gewoon leek op slechte photoshop en en mensen dat vreemd vonden?