Ja die wetenschappers waren een gezellig clubje in de 19e eeuw. Gelukkig zijn dit soort theorieën tegenwoordig afgeschreven (in de wetenschap dan, daarbuiten leeft het helaas nogal eens op).
Please do
G-Eazy en Ashley Benson zijn samen gespot, maar volgens haar woordvoerders: “They are just hanging out and having fun, it’s a good distraction for Ashley”
Ik wil ook wel hangen met G-Eazy.
of misschien hadden ze wel écht ruzie en hebben ze elkaar ontvolgd in een vlaag van woede en kinderachtigheid en hebben ze het inmiddels toch weer goedgemaakt haha
Lekkere aanname maar ze lijken me wel twee verhitte mensen die dan heel dramatisch gaan doen bij een ruzie inderdaad.
Ik zie die naam overal, maar ik ken hem niet. Mis ik wat?
https://www.youtube.com/watch?v=bSfpSOBD30U dit nummer was paar jaar terug wel bekend
https://www.youtube.com/watch?v=SA7AIQw-7Ms deze met zn ex Halsey
Hij schijnt wel een eikel te zijn en nogal vaak vreemd te gaan.
Een Eminem wannabe.
Dus Famke Louise ging met Ryanne v. Dorst naar Rwanda, wil de mensen daar niet groeten en zegt vervolgens dat die mensen respect moeten hebben voor iedereen. Er is dus denk ik iets voorgevallen? Maar Ryanne zegt vervolgens dat ze uit de auto moet komen en dat die mensen gewoon aardig zijn.
Heeft iemand dat meegekregen? Filmpje staat op FB dus kan het niet delen. Ze komt in de video in ieder geval wel over als een verwende white girl uit het westen die mensen bestempelt als respectloos omdat ze zich niet gedragen naar haar standaarden. Je bent in een ander land, JIJ moet je aanpassen, slimmerik.
Ah, oké. Vandaar de vraag wat er is voorgevallen omdat dat fragment alleen echt naar overkomt. Zeker omdat Ryanne er gewoon chill in is.
@LizzyBennet verklaart wel meer. Dat vind ik dan wel oprecht kut voor haar dat dat zoveel invloed heeft.
M’n vriend heeft ze gisteren ook samen in Amsterdam gespot!
Goede van Billie! Vind het ook fijn dat ze nooit sexy of uitdagend gekleed gaat, fijn dat er ook dat soort rolmodellen zijn voor jonge meiden.
En over Famke; ik heb echt een zwak voor haar. Als ik zoveel gepest, getreiterd en zelfs fysiek aangevallen zou zijn als zij was ik nooit meer naar buiten gegaan, ik vind haar heel erg dapper.
Jawel
Hahah, wat, muzungu? Kom op zeg
Ik vind wel iets van witte mensen die het ongemakkelijk vinden dat ze witte genoemd worden
Billie heeft wel eens gezegd dat ze het niet fijn vindt als mensen het zo verwoorden alsof meiden/vrouwen die dan wel ‘schaarser’ gekleed gaan het slechte voorbeeld geven. Ze wilt dat iedereen zich kan kleden zoals diegene dat wilt, of het nu met veel of weinig om het lijf is
Haha ja de allereerste keer meemaken hoe het is als niet iedereen op je lijkt en je huidskleur ineens een ding is waar mensen op letten.
Ja ik snap wel wat jij zegt @Calypso van dat ook wel sneu is omdat ze gewoon zelf heel veel issues heeft omdat ze zo gepest is, en als mensen haar dus aankijken of haar mzungu noemen dat dat die nare herinneringen weer terugbrengt.
Maar wat @Banananana denk ik bedoelt is dat het voor iedere witte persoon goed om eens de enige ‘andere’ te zijn in een groep. Vond het zo ongemakkelijk om als enige witte persoon rond te lopen in een afrikaans land op vakantie, en toen besefte ik me pas: wow dit is een klein deel van hoe gekleurde mensen zich voelen in een groep witte mensen (en dan nog erger, want ik was wit en dus rijk en machtig, en andersom is dat natuurlijk niet zo). Dus ja, je voelt je dan inderdaad ongemakkelijk en iedereen kijkt naar je, maar daar moet je je op zo’n moment misschien ook even overheen kunnen zetten.
Nouja wat ik bedoel is dat muzungu een heel bekend woord is en overal te vinden is als je een beetje research naar een Afrikaans land doet. En dan had ze ook geweten dat dit doorgaans gewoon ‘witte’ betekent en dat verder niks achter zit. En ja, realiseren dat je wordt aangekeken op je huiskleur is vervelend maar inderdaad niet geheel ongewenst als west Europese witte.