FF Boulevard #3

Echt vreselijk zeg… :frowning:

Heeft ze het verwijderd? Ik zie het nu niet.

Is denk ik alweer weg, staat er maar 24u.

Ja, dan was ik gewoon te laat. Heel jammer dat ze dat deed.

Wow! Dat dit mag, Eloise van oranje doet gewoon een influencen :joy:

51 likes

Ik vind haar eigenlijk best wel op de drie prinsessen van Willem-Alexander en Máxima lijken?

6 likes

Dat is zulk oud nieuws, het kind heeft ondertussen al z’n rijbewijs.

( Grapje hoor, maar het is al een poosje bekend :wink: )

1 like

Ja, een week geleden ofzo. Het geroddel gaat ook zo snel :wink:

Oh gut rapper Sjors heeft nu ook insta stories gemaakt met ‘black lives matter’ en daarna een foto waarop hij poseert met John Williams. Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind het een beetje … vreemd

maar ja tis rapper sjors, die is ook verstandelijk beperkt, dus waarschijnlijk heeft hij het zelf niet door.

16 likes

Sorry, maar hier moest ik even om proesten. Hij bedoelt het vast goed, maar dit is een rare manier om je steun te betuigen. “Black Lives Matter! Hier is een foto met John Williams om het te bewijzen.”

64 likes

Zo cringy dat hij dan “blank” en “donker” gebruikt in combinatie met deze boodschap inclusief attitude

2 likes

Ik vind het sprekend Laurentien, vooral de brows.

9 likes

Beetje cringy in de comments ook dat iemand hem vraagt wat hij doet tegen racisme en hoe hij zijn white privilege gebruikt, dat ie dan antwoordt met onder andere: ik ben in de pijp opgegroeid, ik had surinaamse vrienden, ik zat op een zwarte school, ik ben kleurenblind. En dat ie daarom dus geen kritiek wil krijgen. Niet echt the way to go Douwe.

8 likes

Ik heb Surinaamse vrienden dus ben kleurenblind :joy: zo werkt het helaas niet

6 likes

:joy:

1 like

Wat vinden jullie van de controverse omtrent leah Michelle? Ze zou racistisch gedrag hebben geuit naar haar voormalig collega’s van Glee en heeft nu excuses gemaakt.
Ik kan alleen geen instagram account plaatsen. Dus maar een slechte link :sweat_smile:

1 like

Ik ben echt een Jomanda want ik wist al jaren dat zij niet deugt. Ik kan dat direct aan iemands gezicht aflezen en zij heeft echt zo’n irritante holier than thou vibe om haar heen hangen.

52 likes

:joy:

Ook dat ie zegt dat hij vertikt om racist genoemd te worden (omdat ie dus Surinaamse vriendjes heeft), terwijl diegene dat helemaal niet zegt, er wordt alleen een gevraagd wat hij tegen racisme doet :weary:

1 like