FF Boulevard #3

Ze deed een Q&A op haar Instagram, vond het wel leuk om die dingen te lezen. Ze komt lekker nuchter over ook.

5 likes

Jammer

1 like

Ik zag net (vermoedelijke) tiktok filmpjes van prinses Alexia. Ik vind het zo leuk dat ze gewoon lekker actief is met instagram en tiktok etc (al dan niet openbaar) :smiley:

8 likes

Kwam je het gewoon tegen in je feed? Ging je er actief naar op zoek? Kreeg je het doorgestuurd?
Sorry ik ben heel benieuwd haha

5 likes

Ik kwam het tegen op Fadim’s beautyspace natuurlijk

7 likes

Is het niet die ene lookalike? Er was een meisje op TikTok die echt mega veel op haar leek en ze was ook bij het jeugdjournaal daar door. Even zoeken.

Edit: oh nee dat was een meisje die op Amalia leek.

1 like

Haha of course, waar anders

Ik heb het account gevonden maar heeft een slotje!

jaa ik zag alexia gisteren ook dansend op tiktok in de tuin van een rijtjeshuis maar dat filmpje was al snel weg

2 likes

Sorry voor de dode mus hoor!! :slightly_frowning_face: Ik zag het voorbij komen op facebook, maar het lukte me niet om te linken :(. Maar als ik nu begrijp dat het tik tok account een slotje heeft, vind ik het ook zo wat om er opnieuw naar proberen te linken… Ik hoopte dat anderen het ook hadden gezien. Het was inderdaad met twee andere meisjes in de tuin van een rijtjeshuis!

Ah wat erg! Ik wist wel dat hij ziek was, maar alsnog komt dit (voor mij) heel onverwacht.

Kwam er nu pas achter dat dit de zoon van is…

Oo wat ontzettend sneu zeg! Ik volg hem op twitter en hij was daar afgelopen week nog actief in discussies. Komt vrij onverwacht over dit :slightly_frowning_face:

Ben even in shock. Wist niet dat hij ziek was. Zo jong nog en een gezin met twee jonge kindjes

1 like

Wow ik wist ook niet dat hij zo ziek was… hij deed ook nog mee met de slimste mens dit jaar! Voor mijn gevoel was dat nog heel kort geleden…

Wat is dat zombie ding daarachter

1 like

C-3PO van Star Wars.

3 likes

Wat erg :cry: ik dacht een tijd geleden juist gelezen te hebben dat hij genezen was, maar niet dus :worried:

Wow, voor mij ook erg onverwachts!