Wow dit is toch echt perfectie.
Ik moest eerst aan de planeet denken maar dat is jupiter en niet juniper.
Toen ik nog rookte vond ik Nicotientje en Teer wel originele namen voor mān kinderen
Ik ken het alleen van het kinderboek, dus ik dacht gelijk daaraan maar geen idee. Dacht niet aan alcohol in ieder geval haha
Kleine Kleine comment op insta van Top Notch onder petitiepost voor Halsema: WEG.
Echt jammer dat het meer vraagt dan een petitie om hem van de radar te laten verdwijnenā¦
Ik ken een stel dat Nico en Tine heet. Ook origineel. Al kunnen zij er natuurlijk niet veel aan doen
Hahahaha, ik vind dit soort dingen echt veel te grappig.
Dirk Kuyt en zān vrouw Gertrude gaan na 22 jaar uit elkaar.
Haha zag ze eindelijk het licht?
Inside info: Dirk Kuyt was naar verluidt de grootste cheater van het Ned elftal van destijds.
Zijn dat dan echt gewoon vrouwen die dat puur doen omdat ie een voetballer is, niet omdat ie zo knap of leuk is.
Kan het me niet voorstellen namelijkš een vreemdgaande man is bij voorbaat niet leuk en knap is ie al helemaal niet ( vind ik dan)
Ik heb toch altijd een beetje het idee dat dit over praktisch elke voetballer oooit wordt gezegd
Ja klopt, kan ik ook beamen haha, maar Kuyt is dan volgens de verhalen wel echt de overtreffende trap
Ik begrijp daar ook precies niets van, dus geeen idee!
Licht toe
Een vriendin van mij komt uit de omgeving waar Dirkie ook vandaan komt. En zij zei ook dat het daar gewoon een begrip was dat hij aan de lopende band vreemdging. Dus ja, laat ik het zo zeggen: het zou me niks verbazen.
(en zijn vriendin/vrouw wist het dus ook gewoon, joh ik word al misselijk bij het idee hoezo blijf je bij zoān kerel. Ik woon liever driehoog achter)
Wie weet hadden ze er afspraken over en deed zij net zo goed hetzelfde.
true
Dit klopt! Ik woon in zijn huidige dorp,en hij is totaal niet braaf. En zijn vrouw /toekomstige ex vind ik echt geen leuk mens. (niet dat dat een reden is om vreemd te gaan uiteraard) Zij kwam regelmatig in het restaurant waar ik toendertijd werkte, we deden echt steen papier schaar over wie er naar die tafel moest.
Wat deed ze dan? Onaardig tegen de bediening? Of klagen over kwaliteit eten?