FF Boulevard #3

Het was altijd zo een leuke positieve man als hij op tv kwam, ongelofelijk dat hij een vrouw en kinderen moet achterlaten op zo een jonge leeftijd. En het aller moeilijkste in het leven lijkt mij een kind verliezen, arme Maurice de Hond ook.

Oh dat is een stuk minder zombie dan ik aanvankelijk dacht. Gelukkig.

Ohhh zo bedoel ik het helemaal niet! Ik zei “waar anders” omdat ik ook wel had kunnen raden dat het bij Fadim was, omdat daar bijna alle juicy roddels vandaan komen!
Alleen maar chill dat je het zei want nu heb ik het ook gezien :smirk:

1 like

Wat erg voor de familie, volgens mij nog best onverwachts.

Ik zag het voor het eerst bij de slimste mens, en vond hem zo sympathiek

Ik dacht juist dat hij bij de Slimste Mens destijds al er een beetje vanuit ging dat het einde naderde?
Alsnog heel sneu natuurlijk, het leek me echt een sympathieke man en dan ook nog een vrouw en kinderen achterlaten.

1 like

Vind dit heel opvallend nadat Kasem laatst beschuldigd werd van lekken.

3 likes

Ik vind het ook raar, en dan gaat hij juist weg bij dat advocatenkantoor en gaat ie nu dit doen? Uiterst merkwaardig, zou Peter zelf zeggen. :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Nee dat doet hij naar eigen zeggen juist om de schijn van belangenverstrengeling te vermijden. Hij is namelijk geen advocaat en zou het samen met een andere advocaat gaan doen. Maar volgens mij gaat het OM niet akkoord.

1 like

Ik vind haar opmerkingen over voetbalvrouw zijn zo typisch, ze zegt zich er niet in te herkennen maar ik vind haar echt stereotype voetbalvrouw, alleen maar volgers krijgen door Frenkie en dan een kledingmerk on the side

33 likes

Vind haar ook niet een typische voetbalvrouw idd
 Ja oké ze heeft veel volgers dankzij hem en daardoor kan ze die kledinglijn beginnen waarschijnlijk. Maar vind haar juist een fijne nuchtere verschijning tussen alle andere.

8 likes

Ja ik ook! Ik vond haar in die gossip aflevering met Anna Nooshin ook heel verfrissend. Is natuurlijk wel al even geleden, maar toch

1 like

Ja en ze is zelf ook topsportster geweest, heeft heel hoog gehockeyd. Ze is dus wel gewend om ook zelf ergens hard voor te werken.

2 likes

Vind het ook altijd zo bijzonder dat een vrouw van een voetballer zo in de spotlights komt te staan. Who even cares? Ik iig niet. Snap niet wat er zo bijzonder is aan ‘’ de vrouw zijn van.’’ :roll_eyes:

18 likes

Ja maar blijkbaar vinden anderen het super boeiend ofzo?
Ook dat ze opeens op de cover van de glamour ofzo staat. Het wordt zo een podium gegeven.

2 likes

Jeneverbes Robijn.

51 likes

Sinaasappelbloesem

4 likes

:laughing:

1 like

Juniper zou echt de perfecte naam zijn als mijn vriend en ik een kind zouden krijgen, vanwege onze liefde voor een kopstootje. :heart_eyes: Vraag me af of dat ook de achterliggende betekenis is bij de Boomsmaatjes. (Ons andere kind noemen we dan uiteraard Mout, uitgesproken als Maud.)

14 likes

Ik denk meteen aan Juniper van Workin’ Moms :unamused:

9 likes

Ja top dit

40 likes