FF Boulevard #3

Dat die comment eruit ziet als een gedicht door al die enters maakt het nog erger :joy:

11 likes

IK GIL
Dit is te erg :joy::joy:

Haha ik lees het door die enters met die irritante monotone stem van Nico Dijkshoorn. :joy::joy::joy:

1 like

Hm sommige mensen vinden natuurlijk gewoon snel een nieuwe lover, maar ik denk dat er ook wel veel mensen zijn die volgens het principe ‘geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt’ leven en dat vind ik wel echt treurig.

3 likes

Big Brother komt terug op tv :heart_eyes:

5 likes

Ik denk het niet, haha

6 likes

Dit is met heel veel, de ‘echt’ goede voetballers zijn op hun 14e/15e al wel gescout. Daar vallen zeker nog wat van af, maar bij onze eredivisie fc stonden ook altijd meisjes bij elke training van de beloften te scouten.

Ohhh nu heb ik dat liedje dat ze hebben gemaakt in mijn hoofd

Biiiig Brother ah-ah-aaaaaah

4 likes

Haha zijn hele imago was destijds uitgemolken en dan gaat hij hier nu over zeiken.

12 likes

Ik wil meedoen

7 likes

Ik ook haha, laten we een FF editie doen.

1 like

ik heb gelijk Leef! in mn hoofd :sob:

2 likes

Hopelijk leest z’n vrouw dit ook.

94 likes

Welcome to the USA.

34 likes

Het is niet dat ze nu helemaal geen geld heeft en krap bij kas zit :face_with_monocle:

Hoe triest het ook is, dit lijkt me een absurde eis.

14 likes

Wow ik vind dat best wel heftig. Prima dat je een schadevergoeding van dat bedrijf wil, maar van de nabestaanden van de piloot? Moet zeggen dat ik het niet echt gevolgd heb en niet weet in hoeverre hem iets aan te rekenen valt, maar voor hen lijkt me dit ook een hele moeilijke periode? Zij zijn uiteindelijk ook een familielid verloren toch

33 likes

Ik vind het ook zo hard dat ze geld eist van de nabestaanden van de piloot. Ik bedoel de beste man deed gewoon zijn werk ( ik vul in: op verzoek van zijn werkgever) die nabestaanden hebben ook hun geliefde verloren en dan komt de weduwe van Bryant ‘even’ bij je langs voor miljoenen dollars. En ik weet, het is Amerika en ik snap dat het voor de weduwe van Bryant een regelrechte hel is als je man en je kind verliest maar een beetje menselijkheid zou haar zieren.

20 likes

Inderdaad, miljoenen dollars maken dat ook niet minder erg toch…

2 likes

We hebben het hier wel over een land waar bedrijven aangeklaagd worden omdat er niet in de handleiding vermeld wordt dat je een kat niet in de magnetron kan doen.

Mij verbaasd niks meer, neemt niet weg dat ik het heftig vind om de nabestaanden van de piloot aan te klagen.

10 likes

Ik vind het absurd dat de nabestaanden van die piloot daar verantwoordelijk voor zouden zijn, waarom niet het bedrijf waar die piloot in dienst was? Of was het een eenmanszaak?
En ik ga er ook maar even vanuit dat Kobe haar niet in een flatje driehoog achter zonder enig geld heeft achtergelaten, mag hopen dat als ze een schadevergoeding krijgt dat geld direct naar BLM of een ander goed doel gaat…

3 likes