wow heel bizar dat je man al 680 miljoen dollar heeft verdiend en je dan nog gederfde inkomsten gaat verhalen op mensen die er duidelijk financieel minder voorstaan dan jij. Volgens mij kan zij het prima uitzingen tot nog 2 generaties in luxe.
Als die Kobe is gewaarschuwd dat het weer slechts was en hij er zelf op stond dat hij gevlogen werd zou ik juist zeggen dat hij fout is geweest en zou het eigenlijk andersom moeten zijn. Die piloot heeft alleen maar zijn werk gedaan.
Dit is echt cru eigenlijk, het is voor beide families een hele grote tragedie geweest maar zij heeft nog miljoenen op de bank, wat moet ze met zoveel geld en waarom gaat ze achter een familie aan die ook gewoon iemand is kwijtgeraakt?? Het bedrijf zou ik iets meer snappen, al is het nog steeds een achterlijk bedrag
Neemt niet weg dat officieel een piloot altijd eindverantwoordelijke is. Piloot is de ‘leidinggevende’ aan boord.
Ik zie niks? Screenshot?
Dennis schouten die volgens haar in de dm’s van dr net 17 jarige zusje vraagt om een drankje te doen en dat ze mag blijven logeren ofzo. Ik zie de tweet nog steeds als ik op de link klik, maar ik dacht dat er gisteren reacties bij stonden (en oa een screenshot van wat dennis had gestuurd) en nu lijkt haar profiel afgeschermd dus zal geen screenshot uploaden
Wie is ’ haar’ ?
Een meisje op twitter, denk niet dat ze ergens bekend van is
Als je ook maar interesse toont in iemand en ook voorstelt om te blijven slapen dan vraag je toch eerst naar leeftijd? Of word jij eerst uitgenodigd voor een drankje en kom je dan leeftijd te weten?
Ik heb denk ik nog nooit naar iemands leeftijd gevraagd in date context en over het algemeen ook niet zo vaak. Het komt meestal van zelf wel een keer ter sprake. Ik zou van de helft van mijn vrienden denk ik niet eens weten hoe oud ze precies zijn. Alleen maar ongeveer iets van o ja rond de 25/27 zoiets. Nou vind ik het meisje er zelf wel wat jong uitzien maar ik vind het niet heel raar per se dat er niet van tevoren naar leeftijd gevraagd is.
Ja expliciet vragen doe je meestal niet maar als jij spreekt over werk en je date over de middelare school dan weet je toch dat je met iemand date die te jong voor je is?
Dat het hem blijkbaar niet kan bommen hoe oud ze is terwijl hij haar wel vraagt te komen slapen zegt al wel genoeg toch?
Je weet ook helemaal niet hoe zij zichzelf heeft neergezet he. Ik vind het ook wat te vroeg om al te oordelen.
Maar alle mensen waarmee jij borrelt zijn meerderjarig, tenzij jullie borrelen met kindercola.
Ik vind hem ook een kwal hoor maar hij doet niks strafbaars ofzo? Ook niet als hij seks heeft met een 17 jarige en diegene is daar oke mee. Ik ken echt veel meiden die toen ze 17 waren met iemand gingen die in de twintig was waaronder ikzelf. Op basis van wat ik hier lees zie ik het probleem niet zo, tenzij hij echt bleef aandringen of iets.
Mwah als je alleen een meisje iets vraagt zonder er de nadruk op te leggen vind ik dat niet perse.
We weten niet of hij haar benaderd heeft toch? Misschien is het qel andersom Tenminste dat haal ik er niet uit.
Neemt niet weg dat ik hem als persoon een verschrikkelijke kwal vind
Ja ik had hetzelfde, ik dacht ach die jongen is 19 ofzo en dat meisje 17, waar maakt men zich druk over.
Hear hear!
Ik vond jou post anders behoorlijk gevaarlijk om de reden die nachtburgemeester benoemt. Aannames en meteen al veroordelen terwijl er helemaal NIKS van context is.
Niemand neemt het voor hem op, er valt niks voor iemand op te nemen.