FF Boulevard #3

Nooo hoezo Ellen een kotswijf?

2 likes

Ik vind Ellen juist een topwijf.

3 likes

Ik ook!

Ik ook! Wat deed die überhaupt in zo’n enorme kutfilm?!

Ik heb die film nooit gezien maar er toen wel over gelezen. Heette zij niet Dreesje Waanwolf of zo?
Ik weet dat ik dat toen zo ongeloofwaardig vond :sweat_smile:

1 like

Oh ja, wat vreselijk was dat! Zei ze ook niet dat ze het haar ouders nog steeds kwalijk nam dat die haar niet hadden mee laten doen aan een luierreclame als baby ofzo? Anders was ze misschien wel doorgebroken!!

@Paardenmeisje idd wat weinig likes. En dat dochtertje ook trouwens. Echt zo zielig dat die wordt ingezet als verdienmodel om haar moeders ‘droom’ waar te maken.

2 likes

En dat fotografieaccount van dr :eek: zelden zoiets lelijks gezien. Die zwart-wit foto’s met dat watermerk heel groot in beeld

2 likes

Ze heeft ook eigen een wikipediapagina.

En ze wordt nu hier besproken, heeft ze het toch nog eindelijk gemaakt :joy:

3 likes

Haha ja en werd zij toen niet opeens ook alto in haar echte leven ofzo? :joy:

Bruh, wat een tijden

Georgina heeft sowieos heel veel fases gehad geloof ik.

M’n fave is haar Spaanse Rietmoooo fase

Ze was vroeger wel echt knap Maarja die stem

52 likes

THERE IS MORE LIZZY!!

Jo kerro bajlar tolala notsje

Baija baija oh Hey

45 likes

Daar was ik ook mee bezig. Ze heeft een album, if you want me.

2 likes

Ik vind het nog steeds jammer dat die twee uit elkaar zijn :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Vergeet Katja niet!

Was echt m’n fave dit nummer toen ik 8 was

11 likes

Jaa, en dat vind ik echt ontzettend leuk voor haar, maar ik blijf een zwak houden voor Jort.

9 likes

Heeeel veel nepvolgers

1 like

*
*upwk7
3 maanden geleden

Ik vind Yolanthe leuker.

lol zomaar
maar dit is inderdaad een keeeeigoed nummer
zin om weer 11 te zijn nu

ik ging sowieso veel te lekker op costa en alles wat die vieze spaanse vibe had
ik smulde als er in de breakout weer een interview stond met een propper in lloret enzo

maar godzijdank ben ik er nooit geweest, denk dat ik er geen hol aan had gevonden

Hij sluit zich al snel aan bij de concurrerende club, “The Empire” , een veel duistere en pikantere club dan de Costa. Janet, Angela, Maureen en Joyce zijn daar die avond toevallig ook aanwezig, en Maureen eindigt uiteindelijk in het huis van de Empire, waar ze bijna wordt verkracht. Rens weet dit te voorkomen en terwijl Maureen wegrent wordt Rens in elkaar geslagen. Maureen doet de volgende dag aangifte en Rens staat werkloos op straat. Hij klopt bij Tommy en Björn aan en biedt zijn excuses aan. Deze accepteren het, en ze gaan verder met het oefenen voor de danswedstrijd.

dit leest toch als de foute dagboekfantasiescenario van een 12-jarige?

deze making of sowieso, zo jong is michiel huisman daar
‘de ontdekking van costa, knappe jongen wel’

10 likes

Wat ik dus altijd heb met oude series is dat ik denk: wat een belabberde kwaliteit. Terwijl ik in 2000 niet naar het scherm keek en dacht ‘hier is iets mis’.

24 likes

Ik had vroeger echt een zieke crush op Daan Schuurmans. Of moet ik naar het biechttopic

1 like