Nu . nl houdt zich niet aan de forumregels dus bij deze:
Los van of zij ook wel/niet vreemdging, zie ik haar het niet ontkennen in de media, dat lijkt me wel echt pijnlijk en dan heb je wel echt weinig respect voor je (ex) partner
Nu . nl houdt zich niet aan de forumregels dus bij deze:
Los van of zij ook wel/niet vreemdging, zie ik haar het niet ontkennen in de media, dat lijkt me wel echt pijnlijk en dan heb je wel echt weinig respect voor je (ex) partner
Ja precies. Zeg dan iets van: geen commentaar of: dat gaat jullie niets aan en is iets tussen mij en mijn ex.
Mijn oma zei altijd: zoals je 'm krijgt, zo lever je 'm ook weer in. Geldt overigens ook voor vrouwen, dus niet alleen mannen. Maar in dit geval gaat die vlieger wel op. Hoop voor Joy dat hij niet hetzelfde kunstje flikt.
Ja dit had ik dus laatst ook bij SamSam toen ik dat ging terugkijken!
Ja dat is echt vreselijk niet meer okee
Oef, mijn liefde voor Kurt Rogiers is weer terug <3
Ik was ook positief verrast toen ik hem weer zag bij… Lego Masters 
Wel eens met die eerste comment.
Googled Lego Masters 
Nou zojuist bij Boulefart gezien: Anna Noesjin haar Insta-museum is een feit. Gaat 3 juli open. Er zijn toch al 2 Insta-musea inmiddels?
Voor mijn gevoel komt Anna Nooshin elke paar maanden hiermee. Ik dacht ook huh dit heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen.
ugh
We’re not just a selfie museum - we’re aiming to inspire the young at heart to continue creating right after their visit.
Ze was hier al twee jaar mee bezig hoor in haar hoofd
Ik ben zo klaar met Anna Nooshin
Volgens mij is iedereen klaar met Anna Nooshin. Hoor ook nooit meer wat van haar en als je een samenwerking met loavies moet aangaan ben je volgens mij wel heel diep gezonken.
Of wil je gewoon snel geld maken!
Riiiitmo caliente
Quieeeeeero bailaahaar!
Wat een kneiter was dat.
Ze mogen nog wel even wat beter kijken naar de teksten op de website: “Ofcourse we have a hugh pool with 90.000 balls to dive into.” En zo te zien komt een deel van de euroknallertjes van Magnum “Everybody loves icecream! That’s why we created a wonderful experience with Magnum Ruby, that will bring out the best in you!”
UGH