FF Boulevard #3

Ik vind Georgina altijd wel leuk omdat ze een beetje zo’n ongemakkelijke kant heeft. Ze is niet zo coolgirl.

38 likes

en mensen!! Er komt dus een nieuwe Costa film!

Diederik Jekel is er mee bezig, samen met Jon Karthaus. Deze mensen weten wat de wereld nodig heeft.

21 likes

Wtf is er met die Diederik

Hij is toch natuurkundige? En ineens zat ie RTL Boulevard te presenteren en nu dit. Waarom? Willen we dit?

104 likes

Ze is toch vegan ook. Ze kocht een keer makreelsalade bij mij. Bustedddd

1 like

Nou ik heb de T meteen geappt hoor

7 likes

costa staat op netflix, echt een topfilm, vooral de vechtscenes oh en het engels van victor low

17 likes

Omg ik weet wat ik ga doen vanavond

1 like

Kwam dit net op Facebook tegen:

6 likes

“ Wes, de tyfus voor je en veel succes dit seizoen in Europa met UUUtreg“

Hahahahhahaha

5 likes

Volgens mij komt het ook doordat onze huidige devices een veel hogere resolutie hebben, waardoor oude beelden er extra pixelig uitzien. Op een oude analoge tv ziet het er dan beter uit dan op onze digitale tv of smartphone.

4 likes

Dees vraag ik altijd aan als ik in mijn favo gaybar ben. Hurrrrlak!

3 likes

Georgina ft. Janet ook echt hahaha

1 like

EN:

2 likes

Vond dat ‘Lover or friend’ nummer van Katja trouwens best aardig toentertijd.

5 likes

Omg. Memoriesss. Die nummers van Georgina waren echt top hoor; staan nog op al die Top 2000 en Top 2001 cd’s die ik had van TMF hahaha.

Ik was 9 of 10 en mocht de serie nog niet zien, maar had destijds een televisie in mijn kamer en beloofde plechtig om op tijd te slapen :grin: …Kurt Rogiers was mijn favo van de jongens.

EDIT: Ik besef me net: heb alleen de serie gevolgd en nog nooit de film gezien! Gaat gelijk kijken

5 likes

Ik wil de volgende keer (ooit) mee!!

1 like

Aaa zo leuk ik ga kijken! Echt nostalgie al deze berichtjes over costa, ik heb dat nummer van Katja toen ook grijs gedraaid. Op mijn mp3 speler toen nog. En Michiel Huisman :smiling_face_with_three_hearts:.Dit pas ook in het ik voel me oud topic trouwens, maar weten jullie dat het al bijna 20 jaar is geleden dat costa uitkwam ?:scream:

Oei, die story van Jill (de ex van Kjeld) op Instagram. Ik weet niet of ik het bericht mag plaatsen, maar ze plaatst een nieuwsbericht van Kjeld waarin hij zegt dat hij haar niet bedrogen heeft. Zij plaatst er vervolgens bij dat dat wel zo is, maar dat ze hem in het belang van hun kind vergeven heeft. Met nog een stuk erbij. Vind het allemaal redelijk tokkie dat je dat zo open en bloot via Instagram ‘uitvecht’. En iemand hier wist ook zeker te weten dat zij ook zeker niet heilig is op dat gebied, dus het lijkt nog hypocriet ook? :grimacing:

6 likes

Ik vraag me af of costa heel lang herhaald is ofzo, want ik heb echt het idee dat ik die periode heel bewust heb meegemaakt toen ik een jaar of 10 was maar qua leeftijd kan dat eigenlijk niet. Misschien is de film in 2004 pas naar het zuiden overgewaaid… :joy:
Nja aan de andere kant: jonge meiden kijken nu ook nog mean girls en die film is ook al oud.

Ohh dit verbaasd me helemaal niets hè.
Wat vind ik die Kjeld toch een walgelijk omhooggevallen kerel.

4 likes