Nou zojuist bij Boulefart gezien: Anna Noesjin haar Insta-museum is een feit. Gaat 3 juli open. Er zijn toch al 2 Insta-musea inmiddels?
Voor mijn gevoel komt Anna Nooshin elke paar maanden hiermee. Ik dacht ook huh dit heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen.
ugh
We’re not just a selfie museum - we’re aiming to inspire the young at heart to continue creating right after their visit.
Ze was hier al twee jaar mee bezig hoor in haar hoofd
Ik ben zo klaar met Anna Nooshin
Volgens mij is iedereen klaar met Anna Nooshin. Hoor ook nooit meer wat van haar en als je een samenwerking met loavies moet aangaan ben je volgens mij wel heel diep gezonken.
Of wil je gewoon snel geld maken!
Riiiitmo caliente
Quieeeeeero bailaahaar!
Wat een kneiter was dat.
Ze mogen nog wel even wat beter kijken naar de teksten op de website: “Ofcourse we have a hugh pool with 90.000 balls to dive into.” En zo te zien komt een deel van de euroknallertjes van Magnum “Everybody loves icecream! That’s why we created a wonderful experience with Magnum Ruby, that will bring out the best in you!”
UGH
Hugh pool?
Eindelijk kan ik dit schattige gifje delen
Haha hebben ze nou echt niemand kunnen vinden die even snel de teksten door kon lezen?
Jeetje een ticket voor dat museum kost ook echt € 25
Die andere WONDR ook trouwens
Het Rijksmuseum is nog goedkoper
Snap natuurlijk dat dit geen echt museum is en daarom ook niet vergelijkbaar maar hallo
In mijn hoofd ging het meteen: ritmoooo sexyyyy
Wauw € 25,00 voor een beetje instafoto’s te maken in een ‘leuke’ ruimte. Man man man
Ja maar dat verdien je makkelijk terug als je instafamous bent
Gewoon elke keer een nieuwe lading natuurlijk #allesvoordegram
Echt he, wat een kneus. En ik vind het zo jammer, want ik vind hem zo knap en een goeie muzikant, en dan wil ik hem ook graag een leuk mens vinden, maar dat zit er niet in.
https://www.linda.nl/meiden/donny-roelvink-mini-tandjes-onder-facings/
Gatverrrdamme wat vind ik dit toch vreselijk vies.
Zowel die vieze afgeslepen tandjes als die lelijke neppe facings.
Zo zonde om je eigen tanden zo te verneuken voor zoiets