FF Boulevard #3

Ben trouwens wel benieuwd naar de stories :smirk::smirk:

1 like

Love dat zwarte niemendalletje ook wat ze hier draagt. Wil er ook een

1 like

Was deze helemaal vergeten!

Vraag me ook altijd af of hij nou echt bij Boulevard denkt: ‘já, dit is wat ik wil met mijn carrière’

Oh en heb net op Instagram gekeken of dit toevallig op 1 april gepost was maar helaas :’)

2 likes

Wil wel een printscreen plaatsen… mag dat volgens de forum regels?

1 like

Costa de film gezien, wat een feest. Toen het klaar was was het echt ff switchen naar ‘2020’ haha. Leven was toen echt heul anders (naja ik was ook 9) maar alsnog holy shit. Zoveel problematische dingen toen, die nu echt NOT done zijn. En het is ‘maar’ 20 jaar geleden. Wow.

4 likes

Ik brand nu echt van verlangen om te weten wat dan precies haha. Voorbeelden!
Ik heb die film ooit wel gezien maar ik kan me er bijna niets van herinneren

Proppers die veel te jonge meisjes de clubs in moesten lokken voor een gratis cocktail om ze vervolgens te koppelen aan random oudere mannen. Brrrr.

1 like
  • Slutshaming (richting Frida aka Katja Schuurman en hoeveelheid bedpartners)

• Homofobie (1. Tommy en Bjorn die ‘Fag’ roepen naar de concurrerende dansclub. 2. Toen Angela tegen haar vriendinnen zei dat ze lesbisch was, antwoordden ze: EW!

• Slutshaming deel 2 in spoilers, want misschien triggers (aanranding): Maureen had te veel gezopen en coke gesnoven en was bijna verkracht, daarna kreeg ze van Angela te horen dat ze te veel had gezopen en gesnoven DUS het was haar schuld dat ze bijna verkracht was)

• Racisme (soort van): Toen Bart op meiden af moest stappen en moest kiezen uit drie knappe vrouwen, waarvan 2 met een licht tintje; moest hij kiezen voor de blonde ‘want die was het heetst’.

And the list goes on haha

7 likes

Wow ja die bestaat ook nog! Heb al jaren niet meer aan haar gedacht. Die is ook helemaal weg

Dave Roelvink verliest macht over het stuur en rijdt auto total loss https://www.nu.nl/achterklap/6058230/dave-roelvink-verliest-macht-over-het-stuur-en-rijdt-auto-total-loss.html (via @NUnl)

https://www.linda.nl/nieuws/bekend/douwe-bob-optreden-terschelling-politie/

Sukkels

4 likes

Nu . nl houdt zich niet aan de forumregels dus bij deze:

Los van of zij ook wel/niet vreemdging, zie ik haar het niet ontkennen in de media, dat lijkt me wel echt pijnlijk en dan heb je wel echt weinig respect voor je (ex) partner

6 likes

Spuit 11 maar omg die comments onder die video:

Schermafbeelding 2020-06-16 om 09.58.28

23 likes

Ja precies. Zeg dan iets van: geen commentaar of: dat gaat jullie niets aan en is iets tussen mij en mijn ex.

Mijn oma zei altijd: zoals je 'm krijgt, zo lever je 'm ook weer in. Geldt overigens ook voor vrouwen, dus niet alleen mannen. Maar in dit geval gaat die vlieger wel op. Hoop voor Joy dat hij niet hetzelfde kunstje flikt.

3 likes

Ja dit had ik dus laatst ook bij SamSam toen ik dat ging terugkijken!

1 like

Ja dat is echt vreselijk niet meer okee

Oef, mijn liefde voor Kurt Rogiers is weer terug <3

5 likes

Ik was ook positief verrast toen ik hem weer zag bij… Lego Masters :sweat_smile:

1 like

Wel eens met die eerste comment.

3 likes

Googled Lego Masters :face_with_hand_over_mouth:

1 like