Wat tanden wel niet doen voor iemands uiterlijk.
Echt zonde van je eigen tanden, volgens mij waren die van hem in die serie nog echt en gewoon normaal.
(De eerste serie dat hij nog in de bouw/school oid zat.)
ik krijg hier echt helemaal kippenvel van, wat gruwelijk naar/eng dit. omfg.
Alleen het idee dat dit dus zijn echte gezicht is als die neppe tanden er niet overheen geschoven zijn…ik kan niet begrijpen hoe mensen dit zichzelf aandoen.
Als je van jezelf door omstandigheden een slecht gebit hebt en zoiets komt op je pad dan is t heel fijn dat het kan maar als je vrijwillig je prima tanden laat wegslijpen voor witte kauwgumpjes…
Gatver… voor mij mag zoiets in een spoiler, krijg er echt nachtmerries van
Die foto was toch al een keer gedeeld? Of was dat een andere semi-bekende Nederlander?
Geen idee.
Wie heeft er tegenwoordig niet van die kauwgompjes?
1 pot nat
Iedereen die ze niet gratis in een kliniek in Turkije krijgt
Nu kan ik ook niet meer slapen straks
What the fuck Penny
Was al eens gedeeld! Geloof dat ie t toen zelf in zn stories had staan en zn vriendin een aanzoek deed ofzo met die tanden?
(waarom onthoud ik dit soort dingen)
Edit: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5009791/donny-roelvink-vraagt-vriendin-ten-huwelijk
Maar wat ik al helemaal niet snap, als je dat je tanden aan wil doen waarom dan een foto maken én posten zodat je voor eeuwig zo op internet staat.
Dat was hij inderdaad ook gewoon, las op een andere nieuwssite dat hij er wéér nieuwe facings in heeft laten zetten. Die oude heeft hij volgens mij dus niet eens 1 jaar gehad? Die zijn er dus af gehaald waardoor hij die stompjes weer even had en nu zit z’n nieuwe paar erop
Oh ik zag even serieus het verschil niet tussen Dave en Donny. Idd 1 pot nat.
Kristen Stewart gaat Princess Diana spelen in een nieuwe film
Ik las idd dat hij ze eens in de zoveel tijd laat vervangen maar hallo dat vorige bericht is van februari dit jaar??? Moet je die dingen zo snel al vervangen
Bij deze gast braken ze ook constant. Het kan dus wel
Ik vind dit zo’n slechte keuze. Kristen Stewart kan de makkelijkste rol in haar leven amper met emotie spelen.
Die heeft precies altijd pijn
Ja ze kijkt zo ongemakkelijk altijd, ik word zelf ongemakkelijk van haar
Ze kan best goed acteren met de juiste rollen, regisseurs en tegenspelers. Deze rol is alleen niet voor haar geschikt.