FF Boulevard #3

Een documentaire is het nieuwe boek. Iedereen krijgt een, binnen 3 jaar gaan ze over op musicals.

17 likes

Kelly Caresse-Documentaire

25 likes

Nah ik zit er ook niet op te wachten maar dat is enige mommyvlogger die ik ken :sweat_smile:

1 like

Hahaha, maar ik snap wel je idee. Niet over de persoon zelf maar concept mommyvloggers.
Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee dat soort docu’s waar de personen zelf niet de hoofdrol zijn.
Maar wie wil er nu “Het leven van Anna Nooshin” zien, wat de fuck heeft ze te melden
alles staat toch al op youtube.

Wat ik bijvoorbeeld heel gaaf vond was een docu over Anton Pieck die ik laatst voorbij zag komen. Werkelijk iemand die heel veel voor onze cultuur gedaan heeft, interessant persoon, en talent
maar bijna niemand kent hem, tenminste, geen videoland kijkers, dus zulk soort mensen gaan ze geen docu’s over maken want dat brengt geen centen in de la.

4 likes

Die zogenaamde documentaires zijn gewoon een vlog maar dan gefilmd door een ander.

28 likes

Haha ja die snap ik ook niet, als je 1 vlog van haar kijkt weet je praktisch al alles.

nou je hebt mij geinfluenced hoor, ik ben nu wel benieuwd naar de docu over anton pieck.
een docu over anna nooshin daarentegen
 nee bedankt.

3 likes

Het is een korte docu maar volgens mij is dit een edit van een eerdere versie die langer was. Maakt niet uit, it’s worth it.

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.