Een documentaire is het nieuwe boek. Iedereen krijgt een, binnen 3 jaar gaan ze over op musicals.
Nah ik zit er ook niet op te wachten maar dat is enige mommyvlogger die ik ken 
Hahaha, maar ik snap wel je idee. Niet over de persoon zelf maar concept mommyvloggers.
Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee dat soort docuâs waar de personen zelf niet de hoofdrol zijn.
Maar wie wil er nu âHet leven van Anna Nooshinâ zien, wat de fuck heeft ze te meldenâŠalles staat toch al op youtube.
Wat ik bijvoorbeeld heel gaaf vond was een docu over Anton Pieck die ik laatst voorbij zag komen. Werkelijk iemand die heel veel voor onze cultuur gedaan heeft, interessant persoon, en talentâŠmaar bijna niemand kent hem, tenminste, geen videoland kijkers, dus zulk soort mensen gaan ze geen docuâs over maken want dat brengt geen centen in de la.
Die zogenaamde documentaires zijn gewoon een vlog maar dan gefilmd door een ander.
Haha ja die snap ik ook niet, als je 1 vlog van haar kijkt weet je praktisch al alles.
nou je hebt mij geinfluenced hoor, ik ben nu wel benieuwd naar de docu over anton pieck.
een docu over anna nooshin daarentegen⊠nee bedankt.
Het is een korte docu maar volgens mij is dit een edit van een eerdere versie die langer was. Maakt niet uit, itâs worth it.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.